Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:10:09 GMT

مدیران با قاطعیت دستاوردهای دولت را بیان کننند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۶۷

مدیران با قاطعیت دستاوردهای دولت را بیان کننند

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری در جمع اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات ، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در ابعاد مختلف است.

وی یاداور شد: دولت های یازدهم و دوازدهم برغم مشکلات و چالش های ناخواسته، تحریم ها و فشارهای بین المللی و در پیچیده ترین شرایط کارهای و دستاوردهای بزرگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تاکید کرد: مجموعه مدیران در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی نیز باید این دستاوردها و خدمات را بدون مبالغه ، شفاف و به موقع به اطلاع مردم و جامعه برسانند که به نظر می رسد در این راستا نیز یک ضعف مشهودی در بین مجموعه مدیران حاکم شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضرورت امید و نشاط در بین مردم و جامعه را در شرایط کنونی یادآور شد و گفت: بیان دستاوردها و عملکردها منجر به تقویت ارتباط و اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به دولت و نظام خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آرمان ها و ادامه راه شهدای دولت تاکید کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری در کنار ساده زیستی ، صداقت ، مردم داری و پرهیز از تعلقات دنیوی از ویژگی های بارز این شهیدان رجایی و باهنر بود.

مسئولان و اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه و در نخستین روز از آغاز هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای یاسوج با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در استان را گرامی داشتند.

دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو