Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، به مناسبت روز جهانی مسجد همایش فعالان و ارکان مساجد در محل مسجد سیدالشهدای شهر بیرجند برگزار شد . در این همایش که با حضور حضرت آیت الله قوامی امام جمعه محترم پردیسان قم تشکیل شد . وی براستفاده از ظرفیت عالی مساجد تأکید نمود و امام جماعت مسجد را اولین زینت مسجد عنوان نمودند و سپس بر هم صدایی و مدیریت بر مسجد تأکید نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان افزودند : قدس در حال حاضر در دست یهود و کعبه در دست صعود می باشد که تمام جهان اسلام بایستی این اماکن مقدسه را از چنگال وهابیت پس بگیرند . در ادامه ایشان بر سه نوع مدیریت مسجد تأکید نمودند: ۱- مدیریت در مسجد ۲- مدیریت از مسجد ۳- مدیریت بر مسجد که بانیان آن ثواب ابراهیم،خادمان آن ثواب اسماعیل و امام جماعت آن ایادی استکبار خواهد بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود