Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اجرای طرح انضباط شهری در پیرامون تئاتر شهر، طرح پاکسازی جداره‌های شهری از زوائد بصری، برچسب‌ها و تبلیغات نامتعارف از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ اجرا شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ ضمن اعلام خبر پاکسازی چهارراه، ولی عصر (عج) و پیرامون تئاتر شهر از برچسب‌ها و زوائد تبلیغاتی گفت: با هدف آرام سازی منظر و ساماندهی وضعیت نمای شهری در محور خیابان، ولی عصر (عج) اجرای طرح پاکسازی جداره‌ها از سوی اداره خدمات شهری در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خرد با بیان این که پیش از این شناسایی پلاک‌هایی که زواند فیزیکی مانند کولر و تابلو‌های تبلیغاتی نامتعارف بر دیوار‌ها نصب کرده اند، انجام شده است؛ افزود: با توجه به این که وجود چنین زوائدی در محور‌های شهری علاوه بر نداشتن ایمنی کافی، موجب اغتشاش بصری و نازیبایی شهر می‌شود؛ به مالکین این واحد‌ها برای جمع آوری زوائد اخطار داده شده است. ضمن این که به صورت دوره‌ای پاکسازی معابر از برچسب‌های تبلیغاتی با اولویت محور‌های مهم که بیشترین حجم آلودگی را دارند؛ انجام می‌شود.
او همچنین عنوان کرد: برای مالکان پلاک‌هایی که اخطاریه صادر شده است؛ بازه زمانی یک ماهه برای جمع آوری زواند مشخص شده که در صورت عدم توجه، شهرداری منطقه با اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به جمع آوری زوائد و دریافت هزینه آن از مالک خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شناسایی پلاک خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده‌رو چهارراه عضد خبر داد و گفت: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تسهیل تردد عابران و زیباسازی فضای شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی و به نوعی نماد شهر اراک معرفی می‌شود و حجم عبور و مرور شهروندان در پیاده رو آن بالا است و تاکنون قسمت‌های عمده‌ای از آن تعریض شده است، یک باب مغازه واقع در طرح تعریض پیاده‌رو این خیابان به تازگی تخریب و به معبر اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد و تصریح کرد: حفره‌ای به عمق دو متر که بر اثر ریزش چاه فاضلاب ملک قدیمی در بن بست خلیلی کوچه مدرس خیابان فردوسی ایجاد شده بود که با رعایت اصول ایمنی ترمیم و اصلاح شد.

عسگری گفت: ریزش و تخریب چاه‌های فاضلاب در بافت‌های قدیمی شهر روز به روز در حال افزایش است که لازم است شهروندان ساکن در این محله‌ها نسبت به ایمن‌سازی چاه‌های قدیمی فاضلاب موجود در منزل خود اقدام کنند.

کد خبر 750827

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز