Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@08:03:11 GMT

بهره برداری چهار طرح اورژانس همدان در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۸۳۲

بهره برداری چهار طرح اورژانس همدان در هفته دولت

حبیب معصومی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سه پایگاه جدید در  منطقه «میانده» تویسرکان، «سد کلان» ملایر و «قینرجه» رزن آماده بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها شمار پایگاه های امدادی اورژانس این استان با در نظر گرفتن دانشگاه مستقل علوم پزشکی اسدآباد به ۶۰ پایگاه می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان بیان کرد: استاندارد پایگاه های امداد جاده ای بر مبنای هر ۴۰ کیلومتر مسیر یک پایگاه است.

معصومی بیان کرد: سه پایگاه امداد جاده ای جدید نیمه دوم سال جاری در «جربانلو» رزن، «آزاد راه ۲ همدان- ساوه» و «آب مشکین» کبودراهنگ راه اندازی می شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان اظهار داشت: همچنین هفته دولت امسال پایگاه شهری سه در میدان استقلال شهر ملایر بهره برداری می شود.

معصومی گفت: استاندارد پایگاه های شهری برای ۵۰ هزار جمعیت نخست یک پایگاه و پس از آن برای ۶۰ هزار جمعیت بعدی یک پایگاه دیگر احداث می شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان بیان کرد: هم اینک ۱۰ پایگاه اورژانس شهری در همدان، سه پایگاه در ملایر، ۲ پایگاه در نهاوند، ۲ پایگاه در تویسرکان، ۲ پایگاه در بهار و مابقی شهرستان هر کدام یک پایگاه، در مجموع ۲۲ پایگاه شهری در این استان فعال است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آزاد راه استان همدان استاندارد استقلال علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه سد مخزنی دیورش رودبار ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: دولت نسبت به بهره برداری به موقع این پروژه اهتمام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_جمعه چهاردهم_اردیبهشت در جریان بازدید از پروژه در حال احداث سد دیورش رستم آباد از توابع شهرستان رودبار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سد مخزنی دیورش ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن به پنج شهر و ۲۸ روستا با جمیعت ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: افتتاح سد مخزنی دیورش نقش مهمی در آبرسانی به منطقه خواهد داشت و دولت نیز نسبت به بهره برداری به موقع این پروژه اهتمام دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: همزمان خط انتقال این سد در حال انجام و پیمانکار آن مشخص شده است و با تکمیل این پروژه بخشی از مشکلات آب شهرهای توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان مرتفع می‌شود.

عباسی یکی از مشکلات منطقه رودبار و رستم آباد هدر رفت آب دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آبرسانی در شهر رودبار و رستم آباد در دستور کار دولت است تا بتوانیم از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت ذخیره آب در سد دیورش سه میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: این سد به دلیل استفاده از دانش روز ظرفیت ذخیره آب تا سه میلیون متر مکعب آب را دارد تا در اختیار کشاورزان منطقه قرار دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای این پروژه آبرسانی تاکنون ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و تقریباً ٧٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز به تخصیص منابع وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا از منابع استانی، ملی و سفر رئیس جمهور به استان گیلان تخصیص منابع انجام شود.

کد خبر 750370

دیگر خبرها

  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است