Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با این هفته پروژه‌های سایت مسکن مهر، استخر سرپوشیده هشترود، 2 باب سردخانه و ۴ مدرسه خیرساز افتتاح و خانه جوان و مجتمع فرهنگی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان افتتاح طرح‌ها در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته 3 برابر بیشتر شده گفت: بهره‌برداری از چندین طرح کشاورزی و آبزی پروری و افتتاح پل روستای بسیط با یک میلیارد تومان اعتبار که در سیل سال ۹۵ تخریب شده بود از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، اعضای شورای اداری با امام جمعه دیدار و مزار شهدا را زیارت می کنند افزود: دستاوردها و اقدامات دولت در تمامی زمینه ها باید اطلاع‌رسانی شود و دستگاه‌ها موظف هستند خدمات و طرح‌های انجام شده را برای مردم تبیین کنند. وی اضافه کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای گزارش عملکرد دستگاه‌هاست و مسوولان باید از این فرصت برای گزارش خدمات دولت در منطقه بهتر استفاده کنند. هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب‌شرق تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است. 3077/7486

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟