Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:17:29 GMT

دبستان « شهید علی آبسوران » در بندرعباس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۷۹۳

دبستان « شهید علی آبسوران » در بندرعباس افتتاح شد

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، دبستان « شهید علی آبسوران » " که با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در بندرعباس احداث شده بود، با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، مدیرکل نوسازی و جمعی از مدیران استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « نوید احمدی »، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز هرمزگان در حاشیه این آیین گفت: این مدرسه در قالب 12 کلاس درس با یک هزار و 471 مترمربع زیربنای آموزشی و اعتباری بالغ بر42 میلیارد ریال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از مجموع اعتبارات ساخت این مدرسه 7 میلیارد ریال توسط کمیساریای عالی سازمان ملل و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.
 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان تصریح کرد: این مدرسه به همت اداره کل نوسازی هرمزگان و با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان(UNHCR)) وابسته به سازمان ملل متحد و متناسب با استاندارهای روز دنیا ساخته شده است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: دبستان 12 کلاسه شهید علی آبسواران شامل فضای آموزشی، نمازخانه، زیرساخت هوشمندسازی، دیوار، محوطه سازی، سرویس بهداشتی و سرایداری است.

 

وی افزود: این مدرسه گنجایش پذیرش 350 نفر دانش آموز را داراست.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد هفته دولت روز جهانی مساجد مسجد مساجد عید غدیر اردبیل شیراز روزنامه عید غدیر خم هرمزگان افتتاح هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج