Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی، تاکشی ایوایا، وزیر دفاع ژاپن، به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی واکنش نشان داد. 

او در سخنانی گفت: «کره شمالی اوضاع در منطقه را از نزدیک زیر نظر دارد. پیونگ‌یانگ ممکن است خواسته باشد ما را غافلگیر کند.»

این هفتمین آزمایش موشکی کره شمالی طی یک ماه گذشته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات وزارت دفاع ژاپن اعلام کردند این موشک‌ها از شرق کره شمالی به سوی دریای ژاپن شلیک شدند. آن‌ها همچنین اعلام کردند این موشک‌ها در خارج از منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن فرود آمدند.

این آزمایش موشکی یک روز پس از آن انجام شد که مقامات سئول اعلام کردند در حال پایان دادن به قرارداد مرتبط با اشتراک گذاشتن اطلاعات بین این کشور و ژاپن در پی تنش اخیر در روابط سئول- توکیو هستند. ژاپن و آمریکا از کره جنوبی خواسته‌اند به این توافق نامه پایبند باقی بماند. آن‌ها می‌گویند همکاری‌های سه جانبه برای مقابله با کره شمالی امری حیاتی است.

ایوایا گفت تصمیم کره جنوبی بر روند جمع‌آوری یا تحلیل اطلاعات از سوی ژاپن تأثیر ندارد. او همچنین گفت این توافق‌نامه تا ماه نوامبر به قوت خود باقیست و ژاپن همچنان به همکاری‌های خود با سئول و واشنگتن ادامه می‌دهد.

کره شمالی پیشتر اعلام کرد آزمایش‌های موشکی‌اش هشداری برای آمریکاست که در حال انجام دادن رزمایش‌های مشترک نظامی با کره جنوبی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد : هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماسهای  اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می شود.

اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوندالاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس

حماس  افزود بر روح مثبتی(انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروههای مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد