Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:59:31 GMT

چهاردهمین کتاب «نجوای دل» در بابل رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۹۹۶

چهاردهمین کتاب «نجوای دل» در بابل رونمایی می شود

زارع کتاب نجوای در برگیرنده نامه های نفرات برگزیده و شایسته تقدیر چهاردهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(علیه السلام) ۴شهریور ساعت۱۷ در آئین اختتامیه جشنواره به آدرس مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل رونمایی می شود.

«عباس زارع»، امروز(شنبه 2شهریورماه) در آستانه برگزاری آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(علیه السلام) به میزبانی بابل به خبرنگار خبرگزاري شبستان در ساري گفت: امسال ده ها هزار نامه از داخل کشور و خارخ از مرزهای جغرافیایی ایرانی اسلامی به دبیرخانه جشنواره چهاردهم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اذعان به اینکه جشنواره نامه ای به امام رضا(عليه السلام) از سري برنامه هاي بنیاد بين المللي امام رضا(عليه السلام) به عنوان یکی از فراگیرترین و مهم ‌ترین جشنواره‌ ها در سطح کشور تلاش دارد مروج سیره و روش ائمه معصومین به ویژه امام رضا(عليه السلام) در بین اقشارمختلف جامعه باشد، اظهار کرد: منتخبین این جشنواره در بخش های بین المللی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، بومی و حدیث رضوی به همراه مروجین فرهنگ رضوی 4شهریور ساعت17 در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به اینکه نامه های نفرات برگزیده و شایسته تقدیر در کتاب نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می شود، یادآورشد: نجوای دل چهاردهم در آئین اختتامیه جشنواره رونمایی می شود.

 

وی گفت: کمیل قاسمی کشتی گیر سنگین وزن اهل جویبار پایتخت کشتی ایران (دارنده مدال نقره المپیک لندن) و جابر صادق زاده کشتی گیر رشته پهلوانی اهل قائمهشر(پهلوان سال کشور برای چندسال متوالی)  که مدال های خود را تقدیم ساحت مقدس علی بن موسی الرضا(ع) هدیه کردند از سوی برگزار کنندگان این جشنواره به عنوان مروجین رضوی معرفی و تجلیل می شوند.

 

زارع با بیان اینکه تیم داوری این جشنواره در بخش کودک و نوجوان نفیسه قریه میرزایی از کرمان، دنیا اسکندزاده از تهران و لاوین جمشیدی از کرمانشاه را به ترتیب نفرات اول تا سوم اعلام نمودند، افزود: گلناز عبدی از گلستان، محمدمهدی محمدی از مازندران، سیده مینا کبابیان از کردستان، نوشین سادات فاطمی از کرمان، مرجان عارفی فرد از آذربایجان غربی، پرنیان کیانی مجد از تهران، یاسمین تقی پور از کرمان و زهرا دژاکام از گیلان در این بخش از جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شایسته تقدیر اعلام شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه فاطمه نقوی از استان مرکزی، لیلا سپهری از استان خوزستان و سیده حمیده مومنی از مازندران به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش بزرگسالان این جشنواره معرفی شدند،‌یادآورشد: محمدزارعی از دلیجان، علی رضایی از تبریز، سهیلا سپهری ازتهران، عزیزالله محمدپور از مازندران، غلام اسدی از خراسان، وحید رضایی از شیراز، صغری ابراهیمی از خراسان شمالی و نگار السادات معصوم زاده از قزوین از سوی داوران جشنواره چهاردهم شایسته تقدیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه تیم داوری این جشنواره در بخش حدیث رضوی با موضوع « نماز» و « کاهش آسیب های اجتماعی» ربابه کارگران از یزد و سیده سمیه محمدی از مازندران را نفرات برگزیده اعلام نمودند، افزود: مهری ذبیحی اترگله از مازندران، صدف فیاضی از مازندران و منصور ولیپور از مازندران با نظر داوران به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش بومی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اعلام شدند.

 

وی به حضور خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم گردانی(پرچم متبرک شده به حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)) و قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) در آئین اختتامیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: اختتامیه جشنواره دلنوشته ای به امام رضا(علیه السلام) از 14کشور دنیا مهمان دارد.

 

زارع، شعرخوانی در وصف امام مهربانی ها و قرائت نامه های برگزیده جشنواره از دیگر برنامه های آنین اختتامیه است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد هفته دولت مساجد روزنامه مسجد سومین جشنواره طنین مسجد اردبیل جشنواره طنین مسجد عید غدیر عباس زارع برگزیدگان جشنواره نامه ای به امام رضا حدیث رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران (برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲) شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074646 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل