Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامیر براهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای راه‌اندازی هر خانه ورزش روستایی در استان حدود ۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: میز پینگ‌پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی است.
وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه باموادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان و بلوچستان گفت: در ۲ سال اخیر ۲۰۱ خانه ورزش روستایی در استان به بهره‌برداری رسید و این روند با قوت ادامه دارد.
وی بیان کرد: با توجه به تنوع فرهنگی تاکنون ۱۳۰ بازی بومی و محلی در سیستان و بلوچستان شناسایی شده به طوریکه تنوع این رشته‌ها زمینه جذب بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته را در این هیات فراهم کرده است.
براهویی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یکی از استانهای سرآمد در رشته بازی‌های بومی و محلی است.
به گزارش ایرنا هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آسیب های اجتماعی اوقات فراغت بازی سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق