Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌ جنوبی با اشاره به تولید و پخش ۱۵ عنوان برنامه برای هفته دولت، گفت: سه هدهد و ۲۰ لوح افتخار در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها نصیب خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا آیینه دار» امروز (2 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بیست و دومین جشنواره سراسری تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از نظر ارسال اثر بزرگترین جشنواره‌ای بود که به صورت تخصصی آثار ارسالی به آن ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه این جشنواره در شش حوزه صدا، سیما، پژوهش، موسیقی، فضای مجازی و خبر برگزار شد، گفت: در این جشنواره همکاران و کارکنان صدا و سیمای خراسان ‌جنوبی درخشیدند و موفق به کسب رتبه و افتخارات چشمگیری در این جشنواره شدند.

 

آیینه‌دار با تاکید بر اینکه بیست و دومین جشنواره سراسری تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما فرصتی برای پویش و استعدادیابی مراکز استانی است، ادامه داد: در این جشنواره 20 لوح افتخار و 3 تندیس ویژه جشنواره (هدهد زرین) به خراسان ‌جنوبی تعلق گرفت.

 

وی بیان کرد: ۶ مرکز در بین 33 مرکز صدا و سیمای کشور برتر شدند که خراسان‌ جنوبی جزو ۶ مرکز برتر انتخاب شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌ جنوبی با اشاره به معرفی مرکز خراسان‌ جنوبی به عنوان بهترین مرکز در حوزه پژوهش، عنوان کرد: تا پایان شهریورماه امسال کار تولید دو تله فیلم با عنوان « یاور» و «بوی خوش زعفران» در مرکز خراسان جنوبی آغاز می شود و تا پایان سال 4 تله فیلم ساخته خواهد شد.

 

آیینه دار با بیان اینکه تولیداتی در حوزه مستند و انیمیشن در دستور کار مرکز صدا و سیمای خراسان‌ جنوبی است، افزود: در حال حاضر تمام نقاط شهری استان به جز گزیک از پوشش دیجیتال برخوردار است و پوشش دیجیتال در استان به نسبت جمعیت حدود 90 درصد است.

 

وی از راه اندازی21 ایستگاه فرستنده دیجیتال به صورت آزمایشی در هفت شهرستان استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین پوشش دیجیتال مربوط به شهرستان طبس و کمترین مربوط به شهرستان درمیان است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌ جنوبی با اشاره به تولید و پخش 15 عنوان برنامه برای هفته دولت، بیان کرد: همچنین طی هفته دولت سه ایستگاه دیجیتال در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

آیینه دار به مصوبه سه جانبه بین صدا و سیما، استانداری و ستاد فرمان امام راحل (ره) مبنی بر پوشش شبکه دیجیتال در مناطق مرزی استان، تاکید کرد: باید از اعتبارات ملی برای این مصوبه جذب شود و امیدواریم در این زمینه طی نیمه دوم سال جاری اقدامات عملیاتی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه مستند «فرصت» بزودی از شبکه خاوران پخش می شود، ادامه داد: بیان اقدامات هفته دولت در حوزه پخش سیما نیز با بهره‌گیری از نماهنگ‌ها، زیر نویس، مستند و تله فیلم دنبال می شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه روز جهانی مسجد غدیر مساجد هفته دولت روز جهانی مساجد مسجد اردبیل مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تله فیلم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نیروگاه پنج مگاواتی شرکت ایدم تبریز که قادر است برق مصرفی شرکت ایدم و طرح‌های توسعه آن را تامین کند با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

 استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نیروگاه با اشاره به ناترازی انرژی در صنعت استان ساخت نیروگاه به دست متخصصان داخلی در شرکت ایدم را یک کار ابتکاری و گره‌گشا خواند که می‌تواند الگویی برای صنایع دیگر استان باشد.

رحمتی ایدم را یکی از مجموعه‌های بزرگ، اثرگذار و منحصربه‌فرد در صنعت حمل و نقل کشور دانست و افزود: با توجه به اوضاع نامناسب ناوگان حمل‌ونقل عمومی و نیاز مبرم کشور به نوسازی این ناوگان افزایش تولید این شرکت در سال جهش تولید موجب امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.
 وی همچنین بر ارتقای توان موتور‌های تولیدی و کاهش مصرف سوخت در تولیدات شرکت ایدم تاکید کرد و گفت: برای توسعه بازار‌های صادراتی که نسخه نجات این شرکت است باید کیفیت تولیدات را ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت ایدم تبریز  گفت: هدف‌گذاری این شرکت برای سال ۱۴۰۳ تولید ۱۴ هزار دستگاه انواع موتور و ۶ هزار دستگاه کاتالیست در مجموع به ارزش ۹۶ میلیون یورو است.
 زینالی افزود: با راه‌اندازی تنها مرکز آزمون آلایندگی موتور‌های دیزلی کشور در ایدم از خروج سالانه حداقل ۵ میلیون یورو از کشور جلوگیری می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری