Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: هفدهمین اجلاس بین المللی « پیرغلامان حسینی» به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبسستان از یزد، « محمد علی طالبی» در نشست خبری هفته دولت گفت: 720 پروژه در هفته دولت امسال با اعتبار 25 هزار میلیارد ریال در یزد به بهره برداری می رسد و 12 پروژه جدید را با اعتبار دو هزار و 620 میلیارد ریال شروع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف است که میزان اشتغال پیشبینی شده برای آن دو هزار و 100 نفر اشتغال جدید است که امیدواریم فرصت لازم برای حضور در شهرستان ها ایجاد شود و شاهد بهره مندی این پروژه ها توسط مردم باشیم.

وی ادامه داد: ما در هفته دولت امسال میزبان هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی هستیم که از روز سه شنبه هفته جاری با ورود میهمانان شروع می شود و صبح روز چهارشنبه ششم شهریور افتتاحیه را در شهرستان میبد داریم.

طالبی بیان کرد: برنامه اصلی ما در این اجلاس اختتامیه است که در میدان تاریخی امیرچخماق و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

وی گفت: حدود 700 نفر میهمانان داخلی و خارجی در این اجلاس حضور دارند که 5 مکان اصلی برای برگزاری آن انتخاب شده که نشان از حجم بالای این اجلاس است.

استاندار یزد بیان کرد: خوشبختانه شاید تنها برنامه ای است که در استان در این سطح بدون اعتبار دولتی برگزار می شود که با همراهی و مساعدت هیات های مذهبی و خیرین برگزار می شود.

طالبی خاطرنشان کرد: توسعه متوازن در استان، توجه به نقاط کمتر برخوردار در استان، توجه به محیط زیست، حمایت از برنامه های ارتقای شاخص های زیست محیطی مهمترین اولویت های ما در برنامه های استان است.

وی  با اشاره به طرح های آب رسانی گفت: تخصیص 250 میلیون متر مکعب آب از دریای عمان و شروع مطالعات این طرح را داشته ایم و در خط دوم آب شرب نیز خوشبختانه اختلافات برطرف شد و با وزارت نیرو به توافق رسیدیم .

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در بحث رونق تولید نیز تعداد زیادی جلسات ستاد تسهیل برگزار کردیم و مورد به مورد مشکلات واحدها را بررسی کردیم و خوشبختانه موفقیت های خوبی را داشتیم.

طالبی بیان کرد: در بحث نرخ بیکاری نیز ما جهشی در سال های گذشته تجربه کردیم و بیشتر از متوسط کشوری آمار ما بالا رفت که آمار در ابتدای تابستان به 12 و 8 دهم درصد رسیدیم که 2 و 8 دهم درصد کاهش نسبت به سال گذشته ان تجربه کردیم که این برای ما بسیار مناسب بود که امیدواریم تا سال 99 این میزان به تک رقمی برسد.

وی بیان کرد: براساس آخرین آمار منتشر شده بعد از تهران و البرز بیشترین آمار مهاجر پذیری را داشته ایم اما تلاش ما برای اشتغال است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در راستای تقویت همبستگی در استان جلسات متعددی با نیروهای موثر در استان داشتیم و فضای مناسب سیاسی اجتماعی را همراه با آرامش در استان داریم که همین فضا ما را به اتخاذ سیاست های مناسب در جهت حمایت از مردم کمک می کند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم هفته دولت روزنامه روز جهانی مساجد مسجد روز جهانی مسجد غدیر مساجد شبستان یزد استاندار یزد پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا

(تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا

دیگر خبرها

  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود