Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:48:15 GMT

پیش بینی خسارت ۱۰ میلیارد دلاری برای بخش موبایل هواوی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۰۳۹

پیش بینی خسارت ۱۰ میلیارد دلاری برای بخش موبایل هواوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، هواوی اعلام کرده به دلیل تاثیرگذاری تحریم های تجاری آمریکا، کسب و کار بخش تلفن های هوشمند آن  با خسارتی ۱۰ میلیارد دلاری روبرو خواهد شد.

این شرکت چینی  روز جمعه این خبر را منتشر اما ادعا کرد میزان خسارت ناشی از تحریم های آمریکا کمتر از پیش بینی اولیه است.

دولت آمریکا در ماه می تحریم هایی علیه هواوی را اعلام کرد و به این ترتیب شرکت مذکور از خرید تجهیزات از شرکت های آمریکایی منع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه ژوئن «رن ژنگفی» موسس و مدیر ارشد اجرایی هواوی ادعا کرد این اقدام به ضرر شرکت است و ابتدا تخمین زده می شد درآمد شرکت ۳۰ میلیارد دلار کاهش یابد.

 اما اکنون «اریک شو» نایب رییس هواوی  می گوید: به نظر می رسد میزان خسارت کمتر از تخمین های اولیه باشد. اما باید منتظر آمار  در ماه مارس باشیم.  ممکن است  میزان کاهش فروش بیش از ۱۰ میلیارد دلار باشد.

با این وجود «اریک شو» ادعا می کند عملکرد کسب وکار مشتری محور این شرکت بهتر از پیش بینی ها بوده است. این بخش  سال گذشته ۳۴۸میلیارد یوان درآمدزایی داشت . همچنین میزان درآمدزایی آن در ۶ ماهه نخست ۲۰۱ میلادی ۲۲۱میلیارد یوان اعلام شده است.

این در حالی است که مهلت ادامه کسب وکار هواوی با شرکت های آمریکایی که ۱۹ آگوست تمام می شد،۳ ماه دیگر نیز تمدید شد.

کد خبر 4700258 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی موبایل چین ایالات متحده آمریکا فناوری نانو نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تحقیقات علمی امنیت اطلاعات هوشمندسازی هوش مصنوعی شرکت هواوی ماهواره اینترنت ناسا گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین در روستای کشکک رامیان میزان خسارت بارش‌ها و رانش را اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

فرماندار رامیان هم خسارت بارندگی در این شهرستان را حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارندگی‌های اخیر به هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی و باغی ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت زد.

علی جوان افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۵ درصد از اراضی گندم و بخش کمی از مزارع کلزا، ۱۳۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۸ هکتار از بوته‌های توت فرنگی و ۲۰ میلیارد ریال هم مربوط به ۱۵ هکتار از مزارع گوجه فرنگی می‌شود.

وی ادامه داد: حدود هفت کیلومتر از جاده بین مزارع رامیان هم ۹ میلیارد ریال خسارت دید و میزان خسارات به پل سیدکلاته هم حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید