Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:13:17 GMT

۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در شیروان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۱۸۸

۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در شیروان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، برای اجرا و تکمیل این طرح ها افزون بر ۳۶۷میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده که از این تعداد، ۵۵ طرح با ۲۶۱ میلیارد ریال در بخش دولتی و پنج طرح با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

 ۱۱.۵ درصد طرح ها در بخش سرحدٰ ۲۴ درصد در قوشخانه و ۶۴.۵ درصد در بخش مرکزی و شهر شیروان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در آیین افتتاح متمرکز طرح ها و پروژه های عمرانی شیروان با اشاره به مصوبات سفر هیات دولت به این شهرستان گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب، تکمیل سالن های ورزشی، آغاز عملیات انتقال آب های مرزی با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

رضا رجب زاده با اشاره به اینکه بیشترین و باکیفیت ترین تولید محصول سیب و انگور استان در این شهرستان است، گفت: هم اینک ظرفیت های استان خوب معرفی نشده است که برگزاری جشنواره های ملی و استانی یکی از راه های معرفی استان است.

وی با بیان اینکه طرح هر روستا یک محصول در دستور پی گیری است افزود:  همچنین احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری در شیروان، طرح گردشگری بیگان در ۲۰۰ هکتار و موزه فرش شیروان و خراسان شمالی به زودی اجرایی خواهد شد.  

فرماندار شیروان هم در این آیین گفت: نگاه مثبتی بر مجموعه دستگاه های دولتی شیروان حاکم است که شهرستان را به یک مجموعه قوی تبدیل کرده است.

امین رضا مرآتی اظهار داشت: مدیران این شهرستان با همه کمبودها، حرکت رو به جلویی دارند که علی رغم همه سختی ها مردم پشت دولت هستند و با استقامت و پایدار ایستاده اند.

مرآتی با اشاره به اینکه مدیریت کردن در شرایط سخت اقتصادی بسیار طاقت فرسا است افزود: تاکنون، با تعامل و همکاری موفقیت های زیادی را در همه عرصه ها کسب کرده ایم.

برنامه های هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.  
۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش خصوصی خراسان شمالی دستگاه های دولتی فرش گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی