Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فیض اله پاسره در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰۰ خانوار در حال اجرا است. مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: این پروژه بزرگ تصفیه بهداشتی فاضلاب که در راستای حراست از منابع آب ارزشمند این منطقه عملیاتی شده، هم اکنون قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسره با تاکید بر استفاده از نیروی بومی در اجرای پروژه، تصریح کرد: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیروهای تحصیل کرده استان انجام می شود .

فیض اله پاسره در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، افزود: در هفته دولت در زمینه آب روستایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی، تصفیه آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: بهره برداری از ۳ پروژه ملی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۴ پروژه استانی با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان در هفته دولت عملیاتی می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار نفر در پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ذینفع خواهند شد، در زمینه پروژه های استانی نیز قریب به ۳۰۰۰ نفر از خدمات آبفای روستایی بهره مند خواهند شد.

وی در پاسخ خبرنگاران در خصوص زمان بهره‌برداری از فاضلاب سی سخت، گفت: این پروژه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برای جمعیت ۱۰ هزار نفری و در نهایت با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی در هفته آتی به بهره برداری میرسد.

پاسره در واکنش به گلایه ها از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه آب سرفاریاب هم گفت: این پروژه بزرگ با حساسیت جدی ما برای تامین بهترین تجهیزات مدتی طولانی شد اما خوشحالم کاری تحویل مردم میشود که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده و هم اکنون این پروژه با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال هم اکنون در مدار بهره‌برداری است و آب بسیار باکیفیت و سالم برای مناطق شهر و روستاهای سرفاریاب تولید و عرضه میشود.

پاسره در پایان از سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: وزیر محترم نیرو برای بررسی و پیگیری عملیات اجرایی طرح های این وزارتخانه در استان و افتتاح پروژه های آب و برق در شهریورماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب برق شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد وزارتخانه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا