Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:36:39 GMT

افتتاح ۲۲ طرح آبرسانی به روستا‌های البرز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۶۴۸

افتتاح ۲۲ طرح آبرسانی به روستا‌های البرز

خبرگزاری میزان- وزیر نیرو امروز در سفر به استان البرز، از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان بازدید و همزمان ۲۲ طرح آبرسانی به روستا‌های این استان را افتتاح کرد. تاریخ انتشار: 15:30 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۹۵۷

به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان امروز در سفر به استان البرز، از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان بازدید و همزمان ۲۲ طرح آبرسانی به روستا‌های این استان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"عبدالحسین حسن‌زاده" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، طرح مجتمع آبرسانی آیت الله طالقانی در شهرستان طالقان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهسازی دو دهنه چشمه، احداث ۴.۵ کیلومتر خط انتقال، احداث ۵۰۰ متر مکعب مخزن و ۹ کیلومتر شبکه توزیع و استانداردسازی انشعاب‌ها از مجموعه اقدامات صورت گرفته برای مجمتع آبرسانی مذکور به‌شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با اشاره به بهره‌برداری از طرح دیگر آبرسانی روستایی به این شهرستان گفت: احداث تصفیه‌خانه، شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب روستای دنبلید با اعتباری افزون‌بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه روستای دنبلید دارای یک هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت است، افزود: این طرح شامل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب، شبکه جمع آوری و خط فاضلاب به طول ۸۸۰۰ متر، ایستگاه پمپاژ و نصب انشعاب‌های فاضلاب است.

وی ادامه داد: در سفر وزیر نیرو به استان البرز، علاوه بر افتتاح این طرح‌ها، پروژه‌های تأمین آب شهرستان‌های طالقان، اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر نیرو بهره برداری خطوط فاضلاب تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی