Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@14:10:56 GMT

فعالیت‌های قرآنی را محدود به ادارات نكنیم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۸۴۶

فعالیت‌های قرآنی را محدود به ادارات نكنیم

به گزارش ایكنا از فارس، زهرا کسرایی، داور مسابقات قرآن كریم امروز، 2 شهریورماه در نشست فعالان قرآنی استان فارس گفت: قرآن عظمت زیادی دارد و شأنیت آن خیلی بیشتر از آن است که در چیزهای کوچک محدود کنیم.
وی خواستار تشكیل وزارت قرآن در كشور شد و افزود: قرآن واقعاً مظلوم است و نباید فعالیت‌های قرآنی را به ادارات محدود كنیم تا به زور برای قرآن بودجه‌ای در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


كسرایی ادامه داد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و اهدای این همه خون شهدا، نباید فعالیت‌های قرآنی دست سیاست داده شود و بخواهند به‌صورت جبهه‌ای و حزبی با آن رفتار كنند.
این حافظ كل قرآن كریم گفت: در دولت اخیراً وزارت جوانان تشكیل شده است، در صورتی كه جایگاه قرآن و عترت بسیار بالاتر است و باید وزارتی هم برای قرآن تشكیل شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني وزارت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: در این دوره از آزمون، ۲۰ نفر از بانوان و ۶۰ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.   حجه الاسلام حسین مصلایی افزود: قبول شدگان تیرماه مصاحبه شفاهی خواهند داد که در صورت قبولی به آنها،مدرک سطح ۲ قرآن معادل لیسانس تقدیم خواهد شد.   وی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند