Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین «سیدعبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی افزود: ایران اسلامی در طول تاریخ به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خویش و قرارگرفتن در قلب دنیای اسلام با کشورهای مسلمان ارتباط خوب و ماندگاری داشته است و اکنون نیز از گسترش روابط با آنها استقبال می کند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: برادران و خواهران مسلمان می توانند با سفر به ایران، آن را به عنوان وطن دوم خویش تلقی کرده و با تلاش ها، فعالیت ها و دستاوردهای مردم آن در عرصه های مختلف از نزدیک آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین نواب از اندونزی به عنوان کشوری فعال، پویا و دارای مردمی مهربان، پرکار و کوشا نام برد که اهل محبت، فهیم و معتقد به اسلام هستند.

چند نفر از شرکت کنندگان در این نشست نیز دیدار با نماینده ولی فقیه را «افتخاری بزرگ» برای خود دانسته و از او به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تجلیل کردند.

«آتونگ سلیمان» استاد فلسفه در دانشگاه های اندونزی گفت: شیعیان که شمار آنها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اندونزی به یکصدنفر نمی رسید، اکنون به بیش از ۲ میلیون نفر افزایش یافته اند و فعالیت های زیادی برای ترویج آیین اهل بیت (ع) انجام می دهند.

خانم «یانی» هم دیدار با مسئول بعثه مقام معظم رهبری را تحقق یک رویای دیرینه برای خویش دانست و افزود: من هنوز هم باورم نمی شود که در این جلسه هستم و با مسئولان ایرانی صحبت می کنم.

سرپرست حجاج ایرانی در پاسخ گفت که عشق و علاقه به کعبه و حج، همه مسلمانان را از سراسر جهان در مکه مکرمه جمع کرده است.

چند نفر دیگر از شرکت کنندگان در این جلسه نیز موضوعات مختلفی در باره ایران و اندونزی مطرح کردند و درباره موضوعات مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)