Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:18:13 GMT

مرگ دلخراش دختر زیر چرخ خودروی پدر!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۶۸۸

مرگ دلخراش دختر زیر چرخ خودروی پدر!

جانشین پلیس راهور استان فارس گفت: یک راننده وانت نیسان در بخش گویم شهرستان شیراز براثر بی احتیاطی، هنگام حرکت با دنده عقب دخترش را زیرگرفت و باعث مرگ او شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ فرج‌الله موسوی گفت: شب گذشته حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بخش گویم شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اضافه کرد: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که راننده وانت نیسان براثر بی‌احتیاطی و در حال حرکت با دنده عقب، دختر چهارساله‌اش را زیر گرفته و موجب مرگ او شده است.

این مقام انتظامی گفت: رانندگان هنگام حرکت با دنده عقب و خروج از پارکینگ، ابتدا باید از نبود مانع یا فردی در پشت وسیله نقلیه خود مطمئن شوند تا چنین حوادثی رخ ندهد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • حرکت جالب گاو‌ها هنگام بارش باران در روستای توآباد + فیلم
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض