Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان روز شنبه در این مراسم گفت: از مجموع این طرح ها، ۳۳۷ پروژه با اعتبار ۲۶۸۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۶۵ نفر افتتاح و ساخت مابقی طرح ها با پیش بینی ۳۳۴۲ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۴۵ نفر فرصت شغلی آغاز خواهد شد.

محمد حمیدی اظهار داشت: این پروژه ها توسط ۲۷ دستگاه انجام می شود که شرکت برق منطقه ای با ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار، بیشترین بخش در حوزه اعتبارات، شرکت مخابرات با ۴۴ پروژه، دارای بیشترین افتتاحیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان همچنین به تلاش برای حل مشکل کمبود آب شرب این شهرستان اشاره کرد و گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از سد شصت کلاته با ظرفیت تامین ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه، بخش عمده ای از مشکل آب شرب این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش سرانه فضای آموزشی این شهرستان تاکید کرد و گفت: متوسط سرانه فضای آموزشی جهان هشت مترمربع، ایران پنج مترمربع و گلستان ۴.۵ مترمربع است اما این قم در گرگان ۲.۵ مترمربع و نیازمند کوشش فراوان برای رفع کمبودها و رسیدن به استانداردهای کشوری و جهانی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران برق جهان شرکت مخابرات قم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود