Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:49:44 GMT

قاتل فراری پس از ۳ سال در بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۸۳۰

قاتل فراری پس از ۳ سال در بوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که ۳ سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود در چغادک بوشهر شناسایی و دستگیر شد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر به صورت مستمر برقرار پایدار است که این مهم با همکاری و مشارکت مردم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان  اینکه کشف جرایم و دستگیری مجرمان در اولویت برنامه‌ها است گفت: کشف جرم و شناسایی مجرمان در اولویت برنامه‌ها است و در این راستا تلاش ماموران  انتظامی ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل فراری گفت: فردی که 3 سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی با بیان اینکه این اتفاق در سال 1395 در چغادک اتفاق افتاد گفت: تیرماه سال 95 فردی با هویت معلوم در جمعه بازار شهر چغادک مورد اصابت گلوله 2 نفر ناشناس قرار گرفته و فوت می‌کند و ضارب یا ضاربان نیز از محل متواری می‌شوند.  

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی  قاتل و همدستانش خبر داد و تصریح کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس اگاهی پس از سه سال اقدام اطلاعاتی، علمی و پلیسی فرد قاتل به همراه همدستش را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: متهمان پس از شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در بلوار اصلی شهر چغادک دستگیر شدند.

عاملان 2 قتل در بوشهر و جم دستگیر شدند قاتل کمتر از 4 ساعت در بوشهر دستگیر شد دستگیری قاتلان سه ساعت پس از قتل در وحدتیه دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه اسلحه بکار رفته در حادثه کشف و به همراه قاتل  و همدست وی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار واعظی، با تاکید بر اطلاع رسانی موارد ناامنی به پلیس گفت: مردم برای حفظ امنیت جامعه باید در سریع‌ترین زمان ممکن ناامنی را به پلیس اطلاع دهند و پلیس نیز در  اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حسین مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب ایجاد رعب وحشت برای مردم شدند. / اینجا /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899734

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش