Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ الصایغ هفته پیش با انتشار مقاله‌ای در روزنامه الخلیج تحت عنوان «اسرائیل که یک گلوله هم به ما شلیک نکرد»، درخواست‌های برخی شخصیت‌های عربی از جمله سعودی، برای سفر به سرزمین اشغالی فلسطین، گشایش روابط با رژیم صهیونیستی و توجیهی که آنها برای ظلم اشغالگران در حق فلسطینیان به کار می‌گیرند، به باد انتقاد گرفت و خواهان تحریم این افراد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مقاله نوشته بود که « از گوشه‌وکنار صداهایی بلند می‌شود که خواهان یاری اسرائیل و سفر به آنجا می‌شود و صمیمانه‌ترین عشق و وفاداری خود را به آنها ابراز می‌دارد. با وجود اینکه شمار این صداها معدود و تاثیرشان محدود است، اما به نظر می‌رسد روند رشد آن شتاب گرفته است و چه بسا علت رشد آن هم غفلت و سهل‌انگاری است.»

«سعید بن ناصر الغامدی» فعال سعودی درباره مرگ الصایغ نوشت که او پس از انتشار مقاله‌اش به دستگاه دولتی امارات برای بازجویی احضار شده و سپس جسد وی از آنجا خارج شد.

سه‌شنبه گذشته مرگ این شاعر و نویسنده اماراتی در ابوظبی بدون بیان دلیل آن، اعلام شد.

بنابر گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، «محمد بن راشد آل مکتوم» معاون رئیس دولت امارات و حاکم دبی در صفحه توئیتر خود، مرگ الصایغ را تسلیت گفت و نوشت: «امارات امروز یکی از ستون‌های رسانه‌ای، مطبوعاتی و ادبیات را از دست داد... خداوند حبیب الصایغ را رحمت کند.»  

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز امارات را مسئول مرگ الصایغ دانستند و یکی از کاربران نوشت: «آیا حبیب الصایغ این نویسنده اماراتی پس از حمله به عاملان عادی‌سازی [روابط با رژیم صهیونیستی] هدف ترور قرار گرفت.»

کاربر دیگری نوشت: «آیا درست است که حبیب الصایغ پس از انتشار مقاله‌ای درباره خطرات عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و اقدامات برخی کشورهای عرب، در زندان‌های امارات به قتل رسید؟»

«صالح العجی» یکی دیگر از کاربران نیز نوشت:«حبیب الصایغ به دلیل مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل به قتل رسید».

منبع:فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی زندان شبکه های اجتماعی فلسطین مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق