Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه هادی طباطبایی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال مشکل این تیم فقط مدیرانش هستند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی طباطبایی در حاشیه برگزاری مراسم معرفی برترین‌های لیگ 98-97 رقابت‌های لیگ برتر راجع به شکست استقلال در بازی با ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: من در مورد استقلال حرف‌های خود را فصل گذشته زدم که خیلی‌ها متوجه نشدند و آنجایی که باید پیشگیری می‌کردند، نکردند تا این فصل هم اثرات فصل پیش در تیم مشهود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه همان اتفاقاتی که در دو فصل اخیر در استقلال رخ داده بود، مجدداً در این تیم تکرار شد و شاهد تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان بودیم. به‌هرحال ما نفهیمدیم اگر استقلال فصل قبل نتیجه نگرفت مربیانش مقصر بودند یا بازیکنان.

وی افزود: ابتدا گفتند سرمربی بد است و او را عوض کردند، اما بعد بازیکنان را هم تغییر دادند. متأسفانه در چند سال اخیر اتفاقاتی در استقلال رخ داده که به این تیم ضربات زیادی را وارد کرده است. من فکر می‌کنم به جای این همه تغییراتی که در کادرفنی و بازیکنان استقلال رخ داد، فقط در کادر مدیریتی این تیم رخ می‌داد الان خیلی از مشکلات حل شده بود. امروز هم هواداران با خیال راحت بازی‌های تیم‌شان را دیده و لذت می‌بردند. شما نگاه کنید در این چند وقت اخیر تمام حواشی که از تیم بیرون آمده از درون باشگاه بوده است. یک روز برای بازیکن ویزا نمی‌گیرند، روز دیگر مترجم سرمربی روی نیمکت نمی‌نشیند و ... . این‌ها بدیهی‌ترین کارهایی است که یک باشگاه باید انجام دهد، اما آقایان در انجام آن ناتوان هستند. نمی‌دانم این افراد واقعاً از باشگاه استقلال چه می‌خواهند.

 دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش که منظورش این است که کدام‌یک از مدیران استقلال بروند، بیان کرد: نیازی به نام بردن نیست. مدیران باشگاه باید بروند. تعارف نداریم که، مدیران استقلال نه طرفدار این تیم هستند و نه کارشان را بلدند. نمی‌دانم یک مدیرعامل چه کار باید بکند که برکنار شود. او واقعاً چه کار باید می‌کرد که بفهمند این کاره نیست؟ فصل پیش گفتم این انتقادات را کردم، اما گفتند شما کجای مدیریت بودی که الان از مدیرعامل استقلال انتقاد می‌کنی! در این یک سال همه‌ی شما دیدید که آقایان کجای مدیریت هستند و ادامه کار او را هم تا پایان فصل خواهید دید.

جباری: برخی چیزها برای ما عادی است اما برای مربیان خارجی آزاردهنده!/ استقلال نیاز به زمان دارد

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت، اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدار‌های آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روز‌های آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد