Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این جشنواره، مهر ماه امسال، همزمان با هفته نیروی انتظامی و با هدف ارتقا سطح ایمنی و کاهش حوادث و سوانح رانندگی و در چهار موضوع (سرعت غیر مجاز و تبعات آن، سبقت غیرمجاز و حواشی ناشی از آن، عدم توجه به جلو در حین رانندگی و خستگی و خواب آلودگی)، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا است اظهار داشت: معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در این فراخوان از تمامی علاقمندان، ایده‌پردازان، نویسندگان، سینماگران، عکاسان و خبرنگاران حوزه‌های اجتماعی و حوادث درخواست کرده است تا با ارسال آثار خود به این جشنواره در قالب‌های فیلم، موشن‌گراف، انیمیشن، عکس و گزارش‌های خبری رسالت خود را در ساماندهی فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تحقق بخشند.

خلجی، گردآوری آثار و شیوه‌های نوین آموزشی برای کنترل ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی، تامین محتوای مورد نیاز شبکه‌های تلویزیونی و اجتماعی، اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی از طریق تولید و پخش محصولات رسانه‌ای و همچنین شناسایی، معرفی و ارج نهادن به فعالان عرصه رسانه و ترافیک را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی، ذکر کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در پنج بخش فیلم تا سقف ۱۲۰ ثانیه، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و گزارش های خبری (شامل رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب) برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت باید در ابتدا به تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی www.TB۹۸.ir اقدام کرده و سپس آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی ذکر شده و یا به دبیرخانه به نشانی تهران، بلوار مرزداران، شهرک آزمایش، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک ارسال کنند.

خلجی تصریح کرد: ثبت‌ نام در این جشنواره تنها به طریق اینترنت امکان پذیر است و به همین علت لازم است شرکت کنندگان با مراجعه به نشانی WWW.TB۹۸.IR کاربرگ تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کنند.

مسئول اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی نداشته و اما ایده و اثر باید متعلق به فرد ثبت نام کننده باشد، گفت: تاریخ تولید آثار باید پس از فروردین ۹۵ باشد و از نظر تعداد آثار ارسالی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و لازم است ایده یا اثر با موازین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری کشور تضاد و مغایرت نداشته باشد.

خلجی افزود: به آثاری که به بخش مسابقه راه یافته‌اند، گواهی شرکت داده می‌شود و آثاری که استانداردهای فنی و ویژگی‌های لازم را نداشته باشند از بخش مسابقه حذف می‌شوند. مسئولیت پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از ارسال آثار دیگران نیز با ارسال کننده اثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی با ذکر نام اثر را برای خود محفوظ نگه می‌دارد و اخذ تصمیم نهایی درباره موارد پیش‌بینی شده که در شرایط لحاظ نشده یا ابهامات ناشی از مفاد آن و تغییر در بعضی از مقررات با دبیر جشنواره است.

خلجی افزود: در بخش عکاسی، هر عکاس می‌تواند برای هر عنوان شش فریم با حجم ۲ مگاپیکسل و رزولوشن DPI ۳۰۰ با فرمت TPG ارسال کند، شرکت کنندگان بخش فیلم، موشن گرافی و انیمیشن آثار خود را از طریق سایت اینترنتی یا ارسال DVD به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشار به اینکه مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و در تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد، اظهار داشت: شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بلوار مرزداران، شهرک آزمایش، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا مراجعه و یا با شماره های ۸۱۲۵۳۳۳۷ و ۸۱۲۵۳۳۳۶ تماس بگیرند.

۶۰۸۴/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انیمیشن پلیس راهور خستگی و خواب آلودگی شبکه های اجتماعی مقررات راهنمایی و رانندگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین سیدی مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) درباره برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره امام رضا (ع) گام کوچکی در این زمینه برداریم.

سیدی با بیان اینکه در قالب شعر، برگزاری چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان را همواره در برنامه داریم، افزود: در همین راستا درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به استقبال شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و گفت: رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا را برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر قلمداد کرد. طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به ۱۰۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

سیدی در ادامه به لزوم کیفیت بخشی به محتوای آثار رضوی و اهمیت در تراز ملی بودن اشعار در این زمینه اشاره کرد و افزود: نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد، در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند. در این صورت است که شاهد مجموعه شعر ناب در حوزه شعر فارسی رضوی خواهیم بود.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: امسال شعر رضوی در ابعاد بین المللی برگزار می‌شود، در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار می‌شود.

به گفته سیدی علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر کودک رضوی نیز در داخل کشور برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی با هدف توجه به عمق و معرفت شناسی امام رضا در اشعار، برگزار می‌شوند.

کد خبر 6086246 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند