Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: امروز در اوج کینه و عصبانیت دشمن در طول چهل سال هستیم اما مهم این است که ترفندهای دشمن دانسته و نقشه‌های آن را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: منشا جمهوری اسلامی بر مبنای وحدت بوده و اقتدار نظام نیز بر همین اساس، استوار است بنابراین بزرگ‌ترین  وظیفه مردم و مسئولان این است که جامعه را آرام نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی افزود: مخالف انتقاد نیستیم اما ناآرام کردن جامعه، خواسته بیگانگان بوده و ضمن ناامید کردن افکار عمومی جامعه، موجب تحلیل غلط از سوی بیگانگان نیز می‌شود همانطور که دشمنان در سال ۹۶ با تحلیل غلط ورود کردند.

استاندار زنجان گفت: هفته دولت، فرصتی برای شکرگزاری دولتمردان از نعمت خدمت به مردم بوده و ادای این شکرگزاری، خدمت صادقانه و چابک با نیت الهی است.

مقام عالی دولت در استان زنجان اظهار داشت: اتحاد، هماهنگی و همدلی بین تمام قوا لازمه خدمت صادقانه است و همه موفقیت‌های نظام، حاصل لطف خداوند، راهبری رهبر معظم انقلاب، اتحاد و حضور مردم در صحنه است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از موفقیت‌ها سخن می‌گوییم باید شرایط و مقتضیات زمان را در نظر بگیریم که هر دوره، مشکلات خاص خود دارد.

حقیقی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرماندار سابق ابهر، گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در زمان فرماندار سابق، تلاش سرپرست جدید فرمانداری در ادامه مسیر باید روزافزون باشد.

استاندار زنجان تاکید کرد: اجرای قانون با اقتدار، صداقت، پاک‌دستی، استفاده صحیح از منابع، اولویت‌بندی پروژه‌ها و نظارت دقیق بر مصوبات و اهداف دولت باید سرلوحه فعالیت‌های فرماندار جدید باشد.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، اجرای کامل قانون در بی‌طرفی کامل، برگزاری با شکوه، ضمانت بر سلامت انتخابات، برقراری امنیت و نشاط در انتخابات و برخورد با متخلفان از مهم‌ترین وظایف فرمانداران در زمان انتخابات است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خدمات علی حیدری، تقدیر و تکریم و وجیه‌الله نوروزی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ابهر معرفی شد.

۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران آمریکایی دنبال وقت خریدن برای باقی ماندن در عراق هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «ابوعلی العسکری» مسوول دفتر امنیتی گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اشغالگران آمریکایی رفتارهای خود را در حریم هوایی و خاک عراق تغییر نداده اند و سخنان آن‌ها بیانگر تلاش برای وقت خریدن در عراق است.

وی به دولت و جریان‌های سیاسی که برای پایان دادن به حضور اشغالگران آمریکایی در عراق تلاش می‌کنند نسبت به مصونیت دادن به این اشغالگران هشدار داد و گفت: در این صورت در جهنم باز می‌شود.

پیش از این مقاومت اسلامی عراق از توقف حمله‌های خود به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی با هدف همراهی با دولت برای ورود به مذاکرات با آمریکا خبر داده بود اما با عدم پیشرفت این روند اعلام کرد که روزهای گذشته نشان داد اشغالگران بدون زور عراق را ترک نمی‌کنند.

العسکری همچنین در خصوص تحولات داخلی تاکید کرد که باید از اقدامات نیروهای حشد شعبی برای حاکمیت و ملت عراق دفاع شده و به رهبران این نیروها احترام گذاشته شود.

وی افزود: کنار گذاشتن رهبران و یا جایگزین کردن آن‌ها در نیروهای حشد شعبی باید از طریق سازوکارهای داخل این سازمان صورت بگیرد در غیر این صورت اشتباه بزرگی خواهد بود.

العسکری تصریح کرد: نباید یک شخصیت پر حاشیه برای ریاست پارلمان عراق انتخاب شود تا از ایجاد شکاف‌های داخلی در نهادهای قانون گذار جلوگیری شود.

کد خبر 6056084

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا تضعیف مشروعیت پیروزی پوتین در انتخابات است
  • اخبار سیاسی ۲۷ اسفند؛ تعیین میانگین خدمت سربازی/سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دشتی در نوروز
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند
  • سال آینده شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم خواهیم بود
  • خدمات نظام به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود
  • استاندار مرکزی: بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد و امید مردم است
  • حضور مردم در انتخابات تلاش های دشمنان را برای تضعیف مردمسالاری خنثی کرد
  • اشغالگران آمریکایی دنبال وقت خریدن برای باقی ماندن در عراق هستند