Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش به مشکلات بلیت فروشی واکنش نشان داد.

طرفداری- مراسم برترین های فوتبال ایران امروز عصر برگزار خواهد شد و قرار است فوتبال ایران بهترین های خودش را بشناسد. محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در حاشیه این مراسم درخصوص مشکلات بلیت فروشی گفت:

به ما گفته شد که 2 میلیون مراجعه کننده به سایت داشته ایم و همین باعث شده که نرم افزار نتواند پاسخگو باشد که این مشکل باید رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش ما و شرکت توسعه بر این بوده است که تماشاگران امنیت بیشتری داشته باشند. 40 دستگاه ایکس ری نیز فراهم شده است تا در ورزشگاه ازادی استفاده شود. بعضی گیت ها البته هنگ کرده بودند اما بعضی گیت ها نیز خوب کار کردند. ما نباید بگویم که هیچ کاری انجام نشده است. کار زیادی انجام شده و باید نقص ها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار طرفداری؛ وی درخصوص مشکلات ورزشگاه امام علی شهر سیرجان گفت:

در سیرجان تلاش می کنند تا در بازه زمانی چند ماهه شرایط خوبی فراهم شود. پیش تر نیز گفته بودیم که چند ورزشگاه روز به روز بهتر می شوند. مثل ورزشگاه نقش جهان که اقدامات خوبی در آن انجام شده است. یا ورزشگاه یادگار امام تبریز که وضعیت خیلی خوبی دارد. فقط سیستم بلیت فروشی آن کمی مشکل داشت که در تلاشیم تا آن را برطرف کنیم.

معاون وزیر ورزش درخصوص استعفای ایرج عرب گفت:

تا زمانی که استعفا رسمی نشود، اعلام نشود و هیئت مدیره در مورد آن تصمیم گیری نکنند، نمی شود در موردش صحبت کرد. نه پرسپولیس، بلکه هر باشگاه دیگری. تصمیم گیرنده اصلی اعضای هیئت مدیره هستند.

داورزنی همچنین در مورد استعفای دو تن از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت:

اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد. استعفای سعادتمند و هاشمی پذیرفته نشد و تلاش می کنیم که آن ها بازگردند. همه تصمیمات در هیئت مدیره گرفته خواهد شد. بعضی وقت ها مدیر باشگاه باید پاسخگو باشد و باید به سرعت تصمیم بگیرد که با این نوع مدیریت دوستان شاید تفاوت داشته باشد اما نباید به باشگاه آسیب بزند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم