Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مادران دارای فرزندان کمتر از ۶ سال انعطاف ساعت کاری مدنظر است تا در عین شاغل بودن به فرزندان خود رسیدگی کنند و امیدواریم به گسترش خانواده‌ها نیز بیشتر توجه شود تا زنان در کنار نقش خانوادگی، نقش اجتماعی خود را نیز ایفا کنند.

معصومه ابتکار در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده تدوین شده است، گفت: از یک سال پیش قرارداد این سند تنظیم و با ظرفیت اساتید و مدیران و استفاده از آماری که از مطالعات پیشین و سرشماری در اختیار بود، تدوین شد و یکی از بهترین سندهایی است که در سطح کشور برای ارتقاء و بهبود وضعیت زنان تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در تدوین آن نقش داشته‌ و در اجرای آن نیز دارای نقش هستند، افزود: اشتغال دختران تحصیل کرده جویای کار، زنان روستایی و استفاده از این ظرفیت برای فعالیت‌های کشاورزی و صنایع دستی، آسیب‌ها، خانواده و اهمیت بحث ازدواج در این سند مورد توجه واقع شده است.

ابتکار تصریح کرد: امروز با تصویب و رونمایی این سند باید عملیاتی شدن آن را شاهد باشیم تا شاخص‌های عدالت اجتماعی را رصد و پایش کنیم.

وی در خصوص اعلام پست‌های مدیریتی واگذار شده به زنان در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: این پست‌ها به زودی اعلام می شود. برخی از دستگاه‌ها در ارائه کارنامه خود تاخیر داشته اند اما استان مرکزی جزو استانهایی است که انتصابات خوبی داشته است و در سطح استانداری و دستگاه‌های اجرایی انتصاب زنان توانمند در پست‌های مدیریتی را شاهد هستیم. با حضور زنان توانمند در استان شاهد تحولات خوبی در مسائل مختلف خواهیم بود.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: برای مادران دارای فرزندان کمتر از ۶ سال انعطاف ساعت کاری مدنظر است تا در عین شاغل بودن به فرزندان خود رسیدگی کنند و امیدواریم به گسترش خانواده‌ها نیز بیشتر توجه شود تا زنان در کنار نقش خانوادگی، نقش اجتماعی خود را نیز ایفا کنند.

مرکز خیرساز جامع مداخلات و حمایت اجتماعی بهزیستی استان مرکزی جهت مددکاری زنان و دختران در معرض آسیب با صرف هزینه ۲.۵ میلیارد تومان در ۲ طبقه با حضور ابتکار افتتاح شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس

فرزندان مارادونا می‌خواهند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در بوئنوس‌آیرس منتقل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره 10" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال 2025 به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • درگذشت ناگهانی دومین افشاگر نقص فنی بوئینگ ۷۳۷ در کمتر از دو ماه!
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند