Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری حق ندارد از موقعیت مدیریتی خود له یا علیه کاندیداهای انتخابات سوءاستفاده کند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، احد جمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این انتخابات به عنوان رئیس ستاد انتخابات سعی می‌کنم که شخصا جوابگوی سوالات رسانه‌ها باشم و مطالب مهم را با آنها در میان بگذارم و برخی مطالب را اگر نیاز باشد از طریق روابط عمومی استانداری انعکاس می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با احتمال دخالت مدیران دستگاه‌های دولتی در انتخابات، افزود: امیدواریم دخالتی صورت نگیرد اما اگر موردی باشد همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند مصداق حق‌الناس است و در صورت وجود ادله‌های محکمه پسندی دال بر دخالت مدیران به آنها اخطار می‌دهیم و اگر گوش شنوایی نباشد به طور قطع برخورد می‌کنیم.

کرمانشاه | تعداد شعب اخذ رأی در انتخابات امسال 5 درصد افزایش می‌یابدرونمایی از شیوه جدید مهندسی انتخابات/ استفاده ابزاری سرپرست فدراسیون همگانی از قانون بازنشستگی + اسنادهیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در بحث تایید صلاحیت از کسی توصیه نمی‌پذیرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سلامت انتخابات، صیانت از آرای مردم و ایجاد فرصت متوازن برای همه کاندیداها را اولویت ستاد انتخابات استان دانست و بیان کرد: هیچ مدیری حق ندارد از موقعیت مدیریتی خود له یا علیه افراد وارد عمل شود.

جمالی در رابطه با استخدام‌های غیرقانونی در ادارات هم گفت: نباید اجازه دهیم فضا امنیتی شود، باید عقلانی برخورد شود و اگر جایی در اداره‌ای مصداقی در این زمینه دیده شود حساسیت لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل احزاب ما چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا پایین است، گفت: باید ظرفیت‌مان را برای تحمل جریانات مقابل بالا ببریم.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج