Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@18:50:50 GMT

۷۷ طرح عمرانی در سربیشه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۵۴۰

۷۷ طرح عمرانی در سربیشه افتتاح می‌شود

محمد محمدی روز شنبه در دیدار با امام جمعه سربیشه به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: همچنین عملیات اجرایی هفت طرح با اعتبار ۳۰۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های هفته دولت برای ۳۰۵ نفر شغل ایجاد و یا تثبیت خواهد شد و بیش از ۴۱ هزار نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه هفته دولت امسال نقطه عطفی، برای شروع برنامه‌های جدید در شهرستان خواهد بود، اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی شهرستان به گونه‌ای است که تقریبا اکثر جمعیت سربیشه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی گازرسانی به روستاها، افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی خوشاب، طرح‌های نوین آبیاری و مرمت قنوات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، احداث و آسفالت راه‌ها و طرح‌های برق‌رسانی را از مهمترین طرح‌های افتتاحی در شهرستان ذکر کرد.

فرماندار سربیشه گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰مگاواتی خورشیدی، واحد تولید منیزیم و طرح توسعه کارخانه اکسید منیزیم شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

محمدی افزود: برنامه‌های توسعه شهرستان منطبق بر اسناد بالادستی تدوین شده و اجرای طرح‌ها براساس اولویت‌ها اجرایی خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت جمهوری اسلامی هستند و مهمترین ویژگی این دو شهید مردمی بودن آنها است.

محمدی افزود: ما باید به خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم و دغدغه ای اصلی ما حل مشکلات مردم باشد.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه برق جمهوری اسلامی شهری و روستایی مشکلات مردم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند

مهرداد عظیمی در مراسم روز جهانی کارگر در سنندج اظهار داشت: پس از تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای پس از چند دهه، براساس یکی از بندهای آن، تمام دستگاه‌های دولتی مکلف اند بخشی از بودجه عمرانی سالانه خود را صرف آموزش مهارت‌های کارگران دهند که عدد قابل توجهی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عظیمی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی آمار صدمات حین کار در کشور ادامه داد: در واگذاری امر آموزش به بخش خصوصی رشد ۱۱۴۰ درصد داشته ایم.

 وی با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و اقتصاد هم باید در دستان کارگران و کارفرمایان راهبری شود.

عظیمی بیان کرد: هر میزان از اقتصاد دولتی فاصله بگیری و شرایط مشارکت مردم در امورات اقتصادی موفق خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کردستان و مردمان قهرمانش صفحات زرینی از تاریخ پرافتخار را به نام خود به ثبت رساندند و ایران به وجود کردستان افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های آن سرمایه نیرو‌های انسانی است، گفت: باید الگو‌های موفق را به کشور تحویل دهند.

عظیمی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های بخش استان معرفی درست و حرفه‌ای ظرفیت‌های استان است، ادامه داد: استاندار کردستان شجاعانه با استفاده از ظرفیت‌های سنتی و آیینی، تلاش دشمن برای بدنام کردن این استان را خنثی می‌کند.

در این مراسم از کارگران برتر تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر