Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهلا عموری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سرگردانی کامیون های حمل بار در مرز چذابه، اظهارداشت: همزمان با فعال شدن باسکول های عراقی مسیر العماره و بصره، دولت عراق  از هر کامیون اقدام به اخذ ۲۰ هزار دینار کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام واکنش رانندگان عراقی را در پی داشته تا جایی که طی ۲ روز گذشته از بارگیری کالاها در مرز خودداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در خصوص نحوه صادرات کالاهای ایرانی، توضیح داد: زمانی که کالاها در مرز چذابه تخلیه می شوند کامیون های عراقی برای بارگیری وارد خاک ایران می شوند اما هم اکنون در دوره اعتصاب کامیون داران این کشور قرار گرفته ایم که به نظر می رسد باید برای رفع آن چاره اندیشی شود.  

وی ادامه داد: به همین دلیل  روند صادرات از مرز چذابه با اخلال و سرگردانی خودروهای حمل بار ایرانی همراه شده و باعث خسارت های زیادی به صادر کنندگان گردیده است.

به گفته وی در حال حاضر بخش زیادی از کالاهای خوراکی و فاسد شدنی در مرز چذابه موجود است که به دلیل اعتصاب کامیون داران عراقی امکان انتقال آنها به آنسوی مرز ممکن نیست.

دبیر شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان همچنین به برخی مشکلات به وجود آمده طی ماه های اخیر در زمینه صادرات کالا به کشور عراق اشاره کرد و گفت: اول مردادماه امسال نیز به دلیل خراب شدن دستگاه ایکس ریل طرف عراقی در مرز چذابه امر صادرات در این مرز به مدت یک هفته متوقف شده بود.

مرز چذابه در حوزه شهرستان دشت آزدگان در غرب خوزستان در سال ۱۳۸۸ برای تردد زائران عتبات عالیات و صادرات کالا به عراق باز شد.  

پارسال حدود ۵۵۰ میلیون دلار انواع کالاهای غیرنفتی از پایانه تجاری چذابه صادر شد.

۹۹۳۱/۶۰۶۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران بخش خصوصی دلار عراق بصره قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند

وبسایت بلیپینگ‌کامپیوتر نخستین منبعی بود که بروز این مشکل را در ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2008 به بعد گزارش کرد. مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل برای ویندوز ممکن است VPN را مختل کند. این شرکت درباره این به‌روزرسانی وضعیت نوشت: «دستگاه‌های ویندوز ممکن است پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2024 (KB5036893) یا به‌روزرسانی پیش‌نمایش غیرامنیتی آوریل 2024 با مشکل اتصال VPN مواجه شوند». مایکروسافت در حال کار بر روی اصلاح آن است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، وبسایت بلیپینگ‌کامپیوتر نخستین منبعی بود که بروز این مشکل را در ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2008 به بعد گزارش کرد. گزارش‌های کاربران در ردیت متفاوت بوده است؛ برخی از نظر دهندگان می‌گویند که VPN‌های آنها پس از نصب به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال‌های رمزگذاری‌شده آنها واقعاً قطع شده است.
 
مایکروسافت توضیح داده است: «ما در حال کار برای یافتن راهکاری برای آن هستیم و در نسخه آینده به‌روزرسانی را ارائه خواهیم کرد».

 
فعلاٌ تنها راهکار موجود حذف نصب (uninstall) همه به‌روزرسانی‌های امنیتی است. در چنین شرایط ناخوشایندی برای مدیرعامل ساتیا نادلا، او هفته گذشته گفت که از مایکروسافت می‌خواهد «امنیت را بالاتر از چیزهای دیگر» قرار دهد.
 
حداقل یکی از کاربران ردیت مدعیست که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN مشکل را حل کرده است، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که قبل از اقدامات جدی‌تر این روش را امتحان کنید.
 
اگر تصمیم به حذف به‌روزرسانی‌های امنیتی دارید، مایکروسافت به شما روش آن را گفته است. این شرکت در یادداشت‌های مربوط به وصله‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU ترکیبی، از گزینه خط فرمان DISM/Remove-Package با نام بسته LCU به عنوان آرگومان استفاده کنید. شما می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages».

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا