Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی درباره تقویت هویت حوزوی المصطفی اظهار کرد: ماهیت بین‌المللی، جاذبه‌های معنوی و فعالیت‌های علمی، فرهنگی آستان قدس از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات و ایجاد چارچوب‌های همکاری مشترک در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دو مجموعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهشی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به ظرفیت زائران خارجی عنوان کرد: همکاری‌های آموزشی برای بهره‌مندی از ظرفیت زائران خارجی به منظور پیشبرد اهداف مشترک، می‌تواند به عنوان یکی از چارچوب‌ها و زمینه‌های تعامل و همکاری هدفمند دو سازمان مدنظر قرار گیرد.
عباسی با تأکید بر ظرفیت‌های متنوع و گسترده جامعةالمصطفی و آستان قدس بیان کرد: جامعةالمصطفی نمایندگی مشهد مقدس می‌تواند در راستای جذب طلاب علاقه‌مند، همکاری شایسته‌ای با قسمت‌های آموزشی و پژوهشی آستان قدس رضوی داشته باشد.
در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند جامعةالمصطفی در عرصه‌های بین‌المللی، بر تحکیم و تقویت روابط دوسویه و هم‌افزایی و بهره‌مندی از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها، تخصص‌ها و امکانات طرفین تأکید کرد.
لازم به ذکر است در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، آموزشی و تربیتی جامعةالمصطفی در ایران و عرصه بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، رئیس جدید نمایندگی جامعةالمصطفی در مشهد را معرفی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن جامعه المصطفی العالمیه رئیس المصطفی علی عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است