Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ایران» هیسپان تی وی مستندی گزارشی است که هر هفته با معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و باستانی و جغرافیایی شهرهای ایران تلاش دارد تا دریچه ای نوین را به دیدگان مخاطب های برنامه خود بگشاید.

برنامه «ایران» این هفته با گزارش جاذبه های طبیعی استان لرستان از جمله دریاچه کیو و گرداب سنگی، مخاطبان را به خرم آباد می برد و آنها با با طبیعت این شهر آشنا می کند، همچنین به روستای کوهستانی کندوان در استان آذربایجان شرقی می رود که پیشینه ای هفت هزارساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این روستا هم برگرفته از شکل کندوی زنبور و هم به معنای مکان کنده شده است.

برنامه «ایران» روزهای یکشنبه ساعت 07:30 به وقت تهران پخش می شود و در ساعات 12:30 و 16:30 همان روز بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ایران طبیعت فرهنگ و هنر گرداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • دریاچه زریبار مریوان سرریز شد (فیلم)
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد