Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@16:05:27 GMT

‌پرواز هواپیمای کیش‌ایر بر فراز تل‌آویو‌!؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۶۶۶

‌پرواز هواپیمای کیش‌ایر بر فراز تل‌آویو‌!؟ +عکس

خبرگزاری فارس: به تازگی در سایت فلایت رادار ۲۴، اطلاعاتی از یک هواپیما در مسیر عمان-استانبول منتشر شد که با نام کیش‌ایر، اما به مدیریت هواپیمایی عمان بر فراز تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی در حال پرواز است؛ بنابراین گزارش فلایت‌رادار ۲۴ موقعیت پرواز‌های مسافربری را به صورت زنده و به روی نقشه نمایش می‌دهد؛ این وب‌سایت شتاب، بلندی و جایگاه پرواز‌ها را برای بینندگان نمایان می‌سازد و از راه این سامانه راداری، کاربران می‌توانند از اطلاعات پرواز‌های تجاری خدماتی آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اینکه هواپیمای اردنی با نام کیش‌ایر پرواز می‌کند مسأله‌ای قابل تأمل بود و موضوع دیگر نیز پرواز این هواپیما بر فراز تل‌آویو بود؛ در راستای پیگیری بیشتر، موضوع را از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر سؤال کردیم.

فرزانه شرفبافی در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: این هواپیمای اردنی درسال گذشته در اجاره کیش‌ایر بوده است، اما در حال حاضر دوباره به خط پرواز شرکت هواپیمایی اردنی برگشته است و در مسیر استانبول-عمان پرواز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این هواپیما در حال حاضر هیچ ارتباطی به شرکت هواپیمایی کیش ندارد، اظهار داشت: در سایت فلایت رادار اطلاعات به‌روز‌رسانی نشده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در پاسخ به این سؤال که پیگیری در این‌باره داشته‌اید؟ بیان کرد: از شرکت هواپیمایی اردنی و سایت فلایت رادار درخواست شده است نام شرکت دارنده هواپیما را به‌روز رسانی کنند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: کیش ایر هواپیمای اردنی تل آویو عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد