Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:58:07 GMT

زیدان یک عذرخواهی شیک و مجلسی به بیل بدهکار است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۹۰۱

زیدان یک عذرخواهی شیک و مجلسی به بیل بدهکار است

«زین الدین زیدان» در مورد موضع خود در قبال «گرت بیل» چرخشی قابل توجه و غافلگیرکننده داشت؛ مرد فرانسوی ماه گذشته با اظهاراتی ناخوشایند در مورد مرد ولزی چه از حیث نوع بیان و چه از لحاظ کلمات،  جنجال آفرین شد.

زیدان: بیل هر چه زودتر برود بهتر است حتی همین فردا


با وجود تلاش های زیاد وی برای اینکه نشان دهد هیچ اختلاف شخصی وجود ندارد، روابط شکننده بیل و زیدان تبدیل به یک نامه سرگشاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها به هر دلیلی که هنوز هم فاش نشده است، با یکدیگر کنار نمی آمدند.

مدیر برنامه بیل: زیدان از بیل خوشش نمی آید، هیچوقت هم خوشش نمی آمد

البته مصدومیت‌های مداوم مرد ولزی در به وجود آمدن این فضا بی تاثیر نبود.  او در دوران حضور در سانتیاگوبرنابئو در تلاش برای مبارزه با مشکلات فراوان خود، به مهره‌ای غیرقابل اعتماد در ترکیب رئال بدل شده بود و برای یک سرمربی این موضوع که نتواند از یکی از بهترین دارایی‌های خود به دلیل مشکلات متوالی استفاده کند، بسیار ملال‌آور است و از این رو زیدان تصمیم گرفت تا بدون حساب کردن روی بیل، تیمی را بسازد که در دوران سه ساله نخستین دوره حضورش در برنابئو، سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان برای کهکشانی‌ها به ارمغان بیاورد.

در سوی دیگر، کنار گذاشته شدن متوالی از ترکیب اصلی،  مرد ولزی را از کوره به در کرد و این اتفاق‌ها دست به دست یکدیگر داد تا سناریویی با نقش آفرینی هر ۲ نفر شکل بگیرد و روز به روز هم تشدید شود و حتی این حقیقت که بیل در جریان ۲ فینال در لیگ قهرمانان نقشی کلیدی برای رئال ایفا کرد هم نتوانست حس بد به وجود آمده را تسکین دهد.  در نتیجه ستاره اسبق تاتنهام به سوژه داغ رسانه‌ها برای خروج از برنابئو و جدایی از کهکشانی‌ها بدل شد.

با این وجود، تصمیم غیرمنتظره زیدان برای جدایی از جمع سفیدپوشان در پایان فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ موجب شد تا بیل در مورد آینده خود دوباره فکر کند و این در حالی بود که او در سال ۲۰۱۶ قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۲ با تیم مادریدی تمدید کرده بود؛ متاسفانه نتایج به دست آمده تحت هدایت ۲ سرمربی پس از جدایی زیدان رضایت بخش نبود؛ در ادامه هافبک استثنایی روزهای نه چندان دور رئال، بار دیگر به برنابئو بازگشت و تنها کاری که توانست انجام دهد یک مقام سومی لالیگا آن هم با اختلافی فاحش نسبت به بارسلونای قهرمان بود. زنجیره نتایج ضعیف در لالیگا حتی تحت هدایت مرد فرانسوی، نشان داد که مشکل تنها از نیمکت و کادر فنی نبوده است.  حذف خجالت آور از لیگ قهرمانان به دست تیمی جوان همچون آژاکس ضرورت اتخاذ تدابیر قاطعانه‌ای را در راستای درمان بیماری رئال، بیش از پیش پر رنگ جلوه داد.

تیم باید در مسیر حرکت به جلو دستخوش تغییرات می شد. در راستای سر و سامان دادن دوباره به تیم، فروش بازیکن به اندازه خرید بازیکن جدید حائز اهمیت بود و تعجبی هم نداشت که بیل در فهرست مازاد رئال قرار گیرد.  معمولا اگر پای سرمربی همچون «آنتونیو کونته» در بین نباشد، سرمربی‌ها به طور مستقیم و مصرانه تمایل به خلاص شدن از شر یک بازیکن نشان نمی دهند اما حتی کونته هم پیام‌هایی این چنین را از طریق پیامک شخصی به بازیکنان مورد نظرش انتقال می‌داد.

«جاناتان بارنت» مدیر برنامه‌های مهاجم ولزی در واکنش به اظهارات زیدان در مورد خلاص شدن از دست بیل، او را به شدت مورد انتقاد قرار داد؛ البته طبیعی بود چرا که او محصولی در اختیار داشت و اظهارات زیدان کالای او را بی ارزش کرده بود.

این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی نیز سرمربی فرانسوی را به رفتار با بازیکن همچون یک کالای معیوب متهم کردند. فروش بیل هم به فرآیندی سخت‌تر بدل شد چرا که مهاجم ولزی اعلام کرد در صورتی که پیشنهادی رضایت‌بخش مطرح نشده و دستمزد بالای وی از سوی خریدار تامین نشود، حاضر به جدایی نیست.

در این بین، انتقال به سوپر لیگ چین هم منتفی شد؛ تنها چند باشگاه معدود اروپایی می‌توانند از عهده دستمزد بیل برآیند و از این باشگاه‌ها نیز هیچکدام به اندازه کافی پول نداشتند تا بازیکن مغضوب را خریداری کنند.

پاری سن ژرمن هیچ تمایلی برای معاوضه «نیمار» با مرد ولزی نشان نداد و این در حالی است که معلوم نبود مرد برزیلی به رفتن به برنابئو متقاعد شود چرا که او پیش‌تر تمایل خود را برای بازگشت به نیوکمپ اعلام و ابراز کرده بود؛ ارائه ندادن پیشنهاد مناسب برای مرد ولزی، زیدان را در بحرانی به نام بیل فرو برد و سپس در جریان اتفاقاتی عجیب،  بازیکنان کلیدی رئال یکی پس از دیگری دچار مصدومیت شدند به طوری که گویی جایزه‌ای برای مصدوم شدن برای آنان در نظر گرفته شده بود!

 از «مارکو آسنسیو» گرفته تا «فرلاند مندی»، «لوکا مودریچ» و حتی «ادن هازارد»؛ نتایج ضعیف در بازی‌های پیش فصل را هم به این موضوع اضافه کنید؛ بیل از راه رسید و در شرایط بحرانی پوشش مناسبی برای مصدومان فراهم کرد.

 مرد ۳۰ ساله اسبق تاتنهام نه تنها خود را در ترکیب اصلی رئال در بازی افتتاحیه فصل جدید دید بلکه به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب نخستین سه امتیاز فصل مقابل سلتاویگو بدل شد و پایه‌گذار گل نخست بازی برای «کریم بنزما» لقب گرفت.

در واقع بازیکنی که زیدان او را مهره‌ای مازاد برای برنامه‌های آینده اش اعلام کرده بود، حالا به یکی از اصلی‌ترین نفرات تیم تحت هدایت مرد فرانسوی بدل شده است.

لازم به یادآوری نیست که بدانیم بیل همچنان از سرمربی فرانسوی دلخور و آزرده است اما سوپاپی برای رها کردن عصبانیش پیدا کرده است؛ زیدان در سوی دیگر، یک عذرخواهی صریح و بی پرده به مهاجم تیمش بابت رفتارهای گذشته بدهکار است. اگرچه چهره های جدید همچون هازارد در تیم حضور دارند اما درست مثل زمانی که «کریستیانو رونالدو» در رئال بود،  بیل همچنان می تواند بازیکنی باشد که در لحظات حساس تفاوت را رقم بزند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی