Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار کرمان در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: اقدامات دادگستری کل استان کرمان برای توسعه ابزار، امکانات و تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم شایسته تقدیر است.

محمدجواد فدائی با اشاره به این مطلب که مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی نقش شایان توجهی در رسیدگی سریعتر و دقیق تر به پرونده های اقتصادی در استان خواهد داشت، عنوان کرد: امیدواریم این مجتمع ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد تا مردم هم بتوانند بهتر از ظرفیت دستگاه قضا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اجرایی استان کرمان نیز در حد توان و امکانات خود از اجرای پروژه مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی حمایت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: یکی از ساختارهای مصوب دستگاه قضا طی ۲ سال گذشته راه اندازی مجتمع جرائم اقتصادی بود که تاکنون زمین آن محیا نشده بود اما با پیگیری و حمایت های استاندار کرمان زمینی برای احداث این مجتمع اختصاص یافت.

یدالله موحد افزود: پرونده های مربوط به قاچاق کالا، رشوه، اختلاس و کلاهبرداری در مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی مورد رسیدگی و صدور رای قرار خواهد گرفت.

مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر زیربنای جنبی در طول یکسال آینده احداث خواهد شد.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کرمان رئیس کل دادگستری استان زمین قاچاق رسیدگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر