Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل از برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل در ۱۲۰۰ مدرسه خبر داد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صفر توحیدی شامگاه امروز در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه با مرور زمان به مهرماه و سال تحصیلی و زمان خرید لوازم مدرسه نزدیک می‌شویم در حال حاضر 6 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان سطح استان اردبیل که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند چشم انتظار کمک‌های دانش‌آموزان و مردم در قالب جشن‌ عاطفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل در 1200 مدرسه خبر داد و افزود: امسال در استان اردبیل اجرای جشن عاطفه‌ها از اول مهرماه و با شروع سال تحصیلی آغاز می‌شود و در 1200 مدرسه در نواحی و مناطق نوزده‌گانه سطح استان اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم مردم همانند سال‌های گذشته یاری‌گر دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت باشند.

توحیدی با تاکید به اینکه امسال در میزان توزیع پاکت‌های جشن عاطفه‌ها افزایش داریم تصریح کرد: در سال گذشته 17 هزار پاکت در راستای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمز در جشن‌های عاطفه در سطح مدارس به دانش‌آموزان توزیع شده بود که امسال در این میزان پاکت‌ها افزایش خواهیم داشت و تعداد پاکت‌ها را به 20 هزار پاکت می‌رسانیم.

"جشن عاطفه‌ها" امسال در 2 مقطع زمانی شهریور و مهر برگزار می‌شود3 میلیارد تومان از محل «جشن عاطفه‌ها» در لرستان جمع‌آوری شدکمک خیران سمنانی در جشن عاطفه‌ها 112 درصد افزایش یافت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل با اشاره به جشن‌ عاطفه‌های سال گذشته در مدارس استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته در مدارس استان اردبیل جشن‌های عاطفه به خوبی و در سطح بسیار بالایی در 800 مدرسه در سطح استان برگزار شد و بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد که کمک‌های مردمی جنع‌آوری شده در همان برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت آن مدرسه اهدا شد.

وی از اجرای طرح "نان مهربانی" در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح "نان مهربانی" انسال در استان اردبیل اجرا می‌شود که در این طرح در استان اردبیل 50 نانوایی با مشارکت خیرین فعالیت می‌کنند و این طرح "نان مهربانی" در راستای تامین و تهیه نان‌های مورد نیاز خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای درباره چگونگی وضعیت تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، اظهار کرد: در سیل اول و دوم ۳۶۸ مدرسه در عرصه دیواره‌ها و بعضی از قسمت‌های مدارس دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه ۳۶۸ مدرسه در طرح شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی معلمان و دانش‌آموز و گروه‌های قومی بهسازی، مرامت‌سازی و شاداب‌سازی شد، تصریح کرد:، اما این امر به معنای این نیست که مشکلات اتفاق‌افتاده به‌طور کامل رفع شده است و بر اساس آمار کسب‌شده ۷ تا ۸ مدرسه به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

اجرای ویژه طرح شهید عجمیان پس از پایان امتحانات خرداد

پرنیان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اختلالی به آموزش دانش‌آموزان وارد نشده است، ابراز کرد: آموزش دانش‌آموزان در مکان‌های عمومی از جمله مسجد انجام می‌شود؛ بنابراین هیچ مدرسه‌ای در این مناطق تعطیل نیست. مدارسی که به دلیل حجم بالای آب میسر به بازگشایی نباشند، به مکان‌های عمومی انتقال داده می‌شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان، تشریح کرد: پس از پایان امتحانات نهایی نوید می‌دهیم که طرح شهید عجمیان را در قالب ویژه‌تری جهت رفع این مشکلات اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی