Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست تیمش نمی‌توانست سر خود را بالا بگیرد.
به گزارش آریا، پس از شکست 2-1 منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، اوله گونار سولسشر پاسخگوی خبرنگار BBC شد.
در روزی که آندره آیو و پاتریک فن آنهولت از معدود موقعیت‌های تیم مهمان گل ساختند و مارکوس رشفورد هم یک ضربه پنالتی را از دست داد، گل دنیل جیمز فقط برای لحظاتی طرفداران تیمش را امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در ارزیابی خود از بازی گفت:
آن‌ها دو گل زدند و ما یکی. جلوی دروازه به اندازه کافی فرصت طلب نبودیم و آن‌ها دو گل خیلی راحت زدند. به نظرم در نیمه دوم به خودمان آمدیم ولی فقط نتوانستیم گل بزنیم. ما حاکم بر بازی بودیم ولی آن را کنترل نکردیم.  
درباره گل خوردن
باید پنج دقیقه پایانی را بهتر مدیریت می‌کردیم. امروز در لحظاتی ضعیف دفاع کردیم و این به ضررمان تمام شد. گاهی به محصول نهایی نمی‌رسید و امروز از آن روزها بود. دروازه‌بان آن‌ها را به اندازه کافی امتحان نکردیم و این امروز به ضررمان تمام شد.  
درباره پنالتی از دست رفته
دو بازی، دو پنالتی از دست رفته. این هم بخشی از بازی است و گاهی پیش می‌آید. من هم چند مورد خراب کرده‌ام. اگر آن‌ها را گل می‌کردیم، اوضاع فرق می‌کرد. اگر بیشتر خودمان را در آن موقعیت‌ها قرار دهیم، پنالتی‌های بیشتری به دست خواهیم آورد و گلزنی خواهیم کرد. به هر حال این هم یکی از آن چیزهاست. ما به بازیکنان‌مان جهت گلزنی دوباره (از روی ضربات پنالتی) اعتماد داریم.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر منچستریونایتد کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)