Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@01:53:01 GMT

سومین نمایشگاه و روضه گاه «بوی سیب» برپا می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۳۹۹

سومین نمایشگاه و روضه گاه «بوی سیب» برپا می شود

مدیر مرکز فرهنگی آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم سومین نمایشگاه و روضه گاه «بوی سیب» با موضوع «ولایت و یاران امام» در آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) اردبیل برپا می شود.

«مهدی طوماری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم سومین نمایشگاه و روضه گاه «بوی سیب» با موضوع «ولایت و یاران امام» در آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) اردبیل برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز فرهنگی آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه شامل 30 غرفه که هر غرفه به یکی از وقایع از عید غدیر تا واقعه شام اختصاص دارد.

 

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با بهره مندی از هنرهای تجسمی و با هنرمندی سیامک محمدی طراحی شده است.

 

طوماری عنوان کرد: این نمایشگاه از 9 تا 28 شهریور ماه در آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) برپا و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح الی 23 از آن بازدید کنند.

 

مدیر مرکز فرهنگی آستان متبرک امامزاده صالح (علیه السلام) اردبیل افزود: مراسم افتتاحیه روز 9 شهریور ماه با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

طوماری بیان کرد: بیان حادثه غدیر، حرکت کاروان شهدای کربلا، واقعه عاشورا، کاروان اسرا و حادثه شام از مهمترین عنوان به نمایش گذاشته در غرفه های این نمایشگاه است.

 

وی خاطر نشان کرد: ترویج معارف واقعه عاشورا و آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید غدیر روز جهانی مسجد شیراز مسجد روز جهانی مساجد مساجد اردبیل شبستان یزد واقعه عاشورا ولایت امامزاده صالح ع اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد