Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@14:28:42 GMT

اعتبار تکمیل نقشه کاداستر فیروزکوه۴۰۰ میلیون تومان است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۰۶۵

اعتبار تکمیل نقشه کاداستر فیروزکوه۴۰۰ میلیون تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی یوسفی جمارانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران  راه حل قطعی مسئله اسناد و مالکیت و تداخل اراضی ملی شهرستان را تکمیل نقشه کاداس دانست و گفت: راه حل قطعی مسئله اسناد و مالکیت و تداخل اراضی ملی شهرستان را تکمیل نقشه کاداس در شهرستان است که اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی برایش در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدوداً ۱۳۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری هزینه شده است، بحث آبیاری های تحت فشار که حدودا ۲۰۴ هکتار در سطح شهرستان تحت پوشش برده است و نکته قابل توجه دیگر بحث واگذاری زمین به میزان ۲۰ هکتار به شرکت تعاونی برای اجرای طرح مجتمع دامداری است که این مجتمع اولین مجتمع دامداری روستایی در ایران است، توسعه کشت گلخانه ای که به صورت صنعتی و سنتی امروز مورد توجه و سیاست های وزارت جهاد کشاوزری است در شهرستان فیروزکوه شتاب خوبی داشته است و حدوداً پنجاه و نیم هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۷  میلیارد ریال در حال انجام است که البته هدف گذاری ما برای امسال ده هکتار است که فکر می کنیم تا پایان سال به این هدف برسیم.

وی اظهار داشت: در شهرک های صنعتی برای بهبود وضعیت صنعت و رونق تولید در شهرک صنعتی علیدره بحث پوشش تلفن همراه بود که این مشکل حل شد و دکل مخابراتی راه اندازی شد و واحد های صنعتی از این حیث مشکلی ندارند؛ فکر می کنیم زیرساخت های مخابراتی برای واحد های صنعتی فراهم شده است، به منظور استمهال تسهیلات کشاورزانی که در یک الی دو سال اخیر در سیل و... خسارات دیدند این امر هم محقق شد و رقم قابل توجهی تا سقف چهل میلیون تومان تسهیلات به مدت سه سال از امهال تسهیلات برخوردار شدند.

 

کد خبر 4700740

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه کاداستر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مجتمع‌های گردشگری باید در تمام شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود

بهادر عبدالغنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مجتمع‌های گردشگری باید در تمام شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود در این راستا رفع مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در شهرهای شهرکرد، هفشجان، نافچ، شهرکیان، سورشجان، هارونی، سودجان و طاقانک باید مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

وی افزود: تمام شهرداران شهرستان شهرکرد ایجاد بازارچه‌های دائمی و موقت عرضه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی را در دستور کار قرار دهند و گزارش آن را تا یک ماه دیگر به کارگروه گردشگری ارائه کنند.

فرماندار شهرکرد تصریح کرد: رعایت قانون و تسهیل در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در دستور کار تمام متولیان کار قرار گیرد.

کد خبر 751757

دیگر خبرها

  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار