Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-29@01:28:47 GMT

درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر، مردمداری بود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۸۴۰

درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر، مردمداری بود

به گزارش «نماینده» سرپرست فرمانداری شهرستان قدس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والا مقام رجایی و باهنر گفت: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومین جامعه، محبوب دل ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لیلا واثقی اظهار داشت: هفته دولت که با یاد و نام شهیدان والا مقام"رجایی"و" باهنر" مزین و  نامگذاری شده است، یادآور شیفتگان خدمت و کسانی است که الگوهای ارزشمند خدمتگزاری شناخته شدند.

وی با بیان اینکه نام و خاطره آنان، سرمشق ماندگار درتاریخ انقلاب اسلامی شد؛ تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر با کوشش برای گستراندن  یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق جاویدان شدند وتوانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی دهند.

سرپرست فرمانداری قدس با اشاره به اینکه این دوشهید بزرگوار یک الگوی کامل خدمتگزاری برای ما مسوولان تلقی می شوند؛ افزود: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومین جامعه، محبوب دل ها شدند.

واثقی همچنین با تاکید بر این مهم که وحدت دولت و ملت، پیشرفت و اقتدار ایران  را به دنبال خواهد داشت، گفت: بر ما ما واجب است که پیرو راه این عزیزان باشیم و نیکوست که خدمتگزاران برای ادامه راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر در منطقه و جهان، با یکدیگر هم قسم و هم پیمان شوند.

این مسوولان در پایان با گرامی داشت این ایام، پیشاپیش روز کارمند" را به همه کارمندان دولت تبریک گفت و خواستار الگو قراردادن شهیدان ماندگار رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر باهنر (نخست وزیر)،شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تبریک هفته دولت سرپرست فرمانداری شهرستان قدس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود