Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع سبزپوشان سپاه استان ایلام ، گفت: امروز ، حفظ هویت و بقای انقلاب اسلامی ، مستلزم بینش و بصیرت نافض و آگاهی لازم در جامعه است.

وی افزود: امروز همه ی ما باید در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشیم به گونه ای که اجازه ندهیم دشمنان به دنبال نابودی نظام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الا سلام علیمحمدی ، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمام جهان به ویژه در منطقه خاور میانه برکسی پوشیده نیست ، اقتداری که که امروز کشورهای مسلمان از جمله عراق ، سوریه ، یمن و... با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ، توانستند به استقلال برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، اظهار کرد: سپاه پاسداران از جمله نهادهایی که است که خادمی مردم را برای خود افتخار می داند و با تمام توان در خدمت مردم و نظام است به گونه ای که در محرومیت زدایی و ترویج اقتصاد مقاومتی نقش سازنده ای دارد.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و با تمام توان خود از انقلاب اسلامی و دستاوردایش که همه ی دشمنان به دنبال نابود کردن آن هستند ، دفاع و پاسداری می کند.

وی تصریح کرد: سرعت عمل در کنار استحکام و انسجام روحی و وحدت اعتقاد ، یکی دیگر از صفات و خصلتهای سپاه ‏پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا