Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@01:09:49 GMT

عالی‌ترین نشان بحرین به نخست‌وزیر هند اعطا شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۰۷۶

عالی‌ترین نشان بحرین به نخست‌وزیر هند اعطا شد

«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند دیشب در منامه با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین دیدار کرد.

آل خلیفه در این دیدار ضمن حمایت از سیاست‌ها و رویکردهای کنونی هند گفت: «بحرین به نقش پیشگامانه کشور دوست هند در صحنه بین‌الملل اعتقاد راسخ دارد و هند از وزنه استراتژیک و مواضع مقتدرانه در بسیاری از مسائل محوری برخوردار است و همین امر باعث شده ما به همکاری با این کشور برای حفظ امنیت و ثبات منطقه ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، آل خلیفه در این دیدار همچنین نشان درجه یک بحرین که یکی از عالی‌ترین نشان‌های این کشور است به نخست‌وزیر هند اعطا کرد و آن را نشانه روابط مستحکم بین بحرین و هند برشمرد.

بحرین نشان‌های دیگری اعم از نشان شیخ عیسی بن سلمان آل خلیفه، مدال خلیفه، نشان النهضه ملک حمد، نشان احمد الفاتح و چند نشان نظامی دیگر دارد.

نخست‌وزیر هند روز شنبه(دیروز) پیش از سفر به بحرین، در امارات با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار و درباره مسائل دوجانبه و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

این سومین سفر مودی به امارات از زمان عهده‌داری منصب نخست‌وزیری هند بود و او پیش از این در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز به امارات سفر کرده بود.

سفر نخست‌وزیر هند به امارات و بحرین در حالی است که چهاردهم مرداد ماه دولت هند در اقدامی کم‌سابقه و تنش‌زا، بند 370 قانون اساسی این کشور را که مربوط به وضعیت ویژه و خودمختاری ایالت جامو و کشمیر بود، لغو کرد.

نخست‌وزیر هند مدعی است که خودمختاری کشمیر فقط باعث رواج فساد و رابطه‌سالاری شده بود اما قصد دارد این منطقه را دوباره به «شکوه پیشین» خود بازگرداند.

310311

کد خبر 1292875

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بحرین هند ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استان البرز دونالد ترامپ ایران و آمریکا استان کردستان سینمای ایران لژیونر فوتبال گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد