Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران برای سال سوم با رأی اعضای شورای شهر تهران مشخص شد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز صد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران به ریاست محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد که پس از گزارش روسای کمیسیون‌های شورای شهر تهران درباره فعالیت یک ساله کمیسیون‌های مربوطه‌شان، رأی‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر تهران برای سال سوم شورای شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی با کسب 18 رأی از 21 رأی به عنوان رئیس، سید ابراهیم امینی با کسب 17 رأی، به عنوان نایب رئیس شورای شهر تهران و زهرا نژادبهرام و بهاره‌آروین به ترتیب با کسب 16 و 14 رأی به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه و علی اعطا با کسب 20 رأی از 21 رأی اخذ شده به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شدند.

سیدحسن رسولی نیز با 20 رأی خزانه‌دار شورای شهر باقی ماند.

تشریح عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران"محسن هاشمی" رئیس شورای شهر تهران ماندکاهش 3 هزار نفری نیروهای شهرداری تهران در یک سال گذشتهکاندیداهای نایب‌رئیسی و منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران مشخص شدند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان         بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان           + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان    بدون تغییر

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد