Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پیشین تیم استقلال اعتقاد دارد که این تیم با هدایت آندره‌آ استراماچونی موفق می‌شود.

طرفداری-علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت:

بازی اول بود و زیاد نباید از تیمی که تعداد زیادی از بازیکنانش تغییر کرده‌اند، توقع داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این تیم فرصت داد و نباید از الان نظر خاصی بدهیم. همیشه انتقادها از استقلال بوده است، اما به نظرم این تیم در دیدار مقابل ماشین‌سازی خوب بازی کرد، هر چند که توقع از استقلال بالاتر از این حرف‌هاست.

به گزارش تسنیم، وی با تأکید بر اینکه هیچ تیمی به اندازه استقلال تغییرات نداشته است، افزود:

استقلال در زمان وینفرد شفر به یکباره اوج گرفت. استقلال برای اینکه از ابتدای فصل بتواند اوج بگیرد، نباید به انتقادها توجه کند. اینکه بخواهیم از الان حاشیه درست کنیم، چیز جالبی نیست.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

بازیکنان فعلی استقلال متوجه هستند که در چه تیمی بازی می‌کنند. من هواداران را به آرامش دعوت می‌کنم و مطمئنم این تیم درست می‌شود. با بازی‌های دوستانه و تمریناتی که استقلال با استراماچونی انجام داده است، حتماً موفق می‌شود. اگر چه تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما بازیکنان و برخی‌ها پیشکسوتان عنوان کرده‌اند که این تیم چه کارایی دارد و می‌توان به آن امیدوار بود.

نیکبخت با اشاره به ناراحتی هواداران استقلال از ناکامی‌های اخیر تیم‌شان طی سال‌های گذشته گفت:

درست است که هواداران چند سال قهرمانی ندیده‌اند، اما اگر حوصله به خرج دهند، این تیم درست می‌شود. من به استقلال ِ استراماچونی امیدوارم. برخی‌ها در صفحات مجازی و رسانه‌ها سوء استفاده کرده و قصد ضربه زدن به استقلال را دارند، اما همه اینها را می‌شناسند و می‌دانند حرف چه کسی را باید باور کنند.

وی درباره حواشی به وجود آمده برای مترجم استراماچونی گفت:

این هم جزو حواشی فوتبال ایران است و کاری نمی‌توان کرد. باید این حواشی را کنار بگذاریم و به استقلال فرصت بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!