Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال و بازی هفته آینده پرسپولیس صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- سپهر حیدری با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال و بازی هفته آینده پرسپولیس صحبت هایی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:

مهم‌ترین موضوع در گام نخست کسب پیروزی بود که  پرسپولیس به خوبی به هدفش رسید. از طرفی شاگردان کالدرون بعد از گل به خوبی شرایط را مدیریت کردند.

وی افزود:

عملکردی که ما از پرسپولیس کالدرون دیدیم قابل قبول بود اما برای موفقیت کافی نبود. پرسپولیس باید هفته به هفته بهتر از قبل ظاهر شود و به شرایط ایده‌آل تاکتیکی برسد. باید صبر داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت تیم کالدرون را ببینیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:

همه تیم‌ها از شرایط ایده‌آل برخوردار هستند و پرسپولیس هم باید به همان حد پیشرفت داشته باشد. این تیم نشان داد می‌تواند موفق ظاهر شود.

حیدری گفت:

تمام بازیکنان پرسپولیس با شرایط هماهنگ هستند و بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده است. به همین خاطر زمان زیادی لازم نیست تا بازیکنان به هماهنگی کامل برسند. پرسپولیس نهایت باید تا قبل از دربی به شرایط ایده آل برسد. به همین خاطر شرایطش نسبت به سایر تیم‌ها کمی بهتر است.

وی با اشاره به دیدار بعدی سرخپوشان برابر تراکتورسازی تبریز اضافه کرد:

در دیدار با تراکتور عیار شاگردان کالدرون مشخص خواهد شد و قبل از شهرآورد تیم کالدرون در این دیدار محک خواهد خورد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت:

از الان نمی‌توانیم در مورد تیم کالدرون زود قضاوت کنیم اما این تیم باز هم می‌تواند موفقیت‌هایش را استمرار بخشد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۸ شهریور ساعت ۱۷:۴۵ در تبریز برگزار می شود.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد