Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روز قبل، کاهش یافته است؛ فعالان بازار می‌گویند حباب قیمت سکه نسبت به روزهای قبل کاهش چشم‌گیر داشته و تقاضا برای خرید طلا و سکه نیز کم شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و  ۱۴۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۴ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه یک‌ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۲۶.۹ دلار معامله می‌شود.

کد خبر 452708 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت مدل‌های مختلف فیدلیتی تغییر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۵ میلیونی به ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۲۵ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۵ میلیونی در یک هفته اخیر داشت.

فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورد که رشد ۹۰ میلیونی در یک هفته اخیر داشته است؛ و قیمت فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد که در هفت روز اخیر رشد ۱۰۰ میلیونی داشته است.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان بوده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۹ ارديبهشت
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱