Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر همراه با مراسم تحویل 110 باب منزل تعمیری منطقه سیل‌زده و محروم عین دو اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم بعداز فروکش کردن سیل نیازمند به کمک‌رسانی بیشتر هستند.

وی با اشاره به تخریب برخی از مناطق و وارد شدن آسیب به منازل و وسایل زندگی آنها بیان کرد: مردم سیل‌زده استان خوزستان همچنان نیازمند کمک هستند و سپاه پاسداران با کمک گروه‌های جهادی، مردم منطقه عین دو اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به همکاری سپاه‌های معین همچون سپاه استان‌های تهران و البرز، ادامه داد: بیش از 700 واحد براثر سیل در منطقه عین دو اهواز آسیب دیده که کمک‌رسانی و روند بازسازی و احداث همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید براینکه قبل از آغاز بارندگی باید بتوان بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را کاهش داد، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های منطقه عین دو اهواز همچون آب و فاضلاب، آسفالت معابر دچار آسیب‌هایی است که باید پیگیری شود.

سردار سرتیپ شاهوارپور بخشی از اعتبار هزینه شده برای احداث و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل را مربوط به خیرین برشمرد و عنوان کرد: از منابع تعیین شده از سوی سپاه پاسداران هزینه‌هایی شده و حداقل برای تعمیر هر واحد 20 میلیون تومان و ساخت نیز 100 میلیون تومان هزینه است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان