Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:03:01 GMT

تیم ملی تکواندو ایران به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۶۶۱

تیم ملی تکواندو ایران به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که به میزبانی چین در شهر «ووشی» جریان دارد، تیم ملی ایران در دومین مبارزه خود به مصاف روسیه رفت و در نهایت صاحب برتری ۴۰ بر ۳۸ شد و به دیدار نهایی صعود کرد. 

تیم ایران در بخش تیمی میکس مردان و زنان، با ترکیب عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده، کیمیا همتی و سرمربیگری مهرو کمرانی در گام نخست ساحل عاج را در یک مبارزه یک طرفه ۴۷ بر ۱۳ شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دوره از مسابقات روز جمعه آغاز شد که در بخش زنان، چین به عنوان قهرمانی رسید. در بخش مردان، تیم دانشگاه آزاد به نمایندگی از کشورمان بعد از برتری مقابل قزاقستان و چین راهی مبارزه پایانی شد و در این مرحله هم کره جنوبی را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. 

ضمن اینکه در بخش پومسه (اجرای فرم) سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران بودند که در پایان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز موفق شدند عنوان ششمی این رویداد را کسب کنند.

کد خبر 4701301

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو جام جهانی تکواندو تیم ملی تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی