Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده «شب موسیقی» شبکه چهار با گله از دست‌اندرکاران جشنواره جوان، اعلام کرد که هیچکدام از مسوولان و داوران جشنواره، حاضر به شرکت در برنامه نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، قسمت جدید «شب موسیقی» از مجموعه شب‌های هنر امشب (سوم شهریور ماه) با حضور دو گرافیست از «گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی» می‌گوید.

حبیب الله ذوالفقاری، تهیه‌کننده شب موسیقی در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی موضوعی است که برای برنامه امشب «شب موسیقی» انتخاب شده است و رضا مهدوی مجری کارشناس برنامه در این بخش میزبان سهیل حسینی و محسن دایی نبی گرافیست می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بخش با جمشید حقیقت شناس گرافیست به صورت تلفنی درباره موضوع برنامه گفتگو می شود.

ذوالفقاری گفت: در بخش «ناشنیده‌ها» این هفته یک قطعه بسیار شنیدنی و دیدنی از استاد شهرام ناظری پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «شب موسیقی» در ادامه گفت: از سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان که از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار می شود، با همکاری جناب آقای مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه آیتم تهیه شد که در این برنامه پخش می شود.

ذوالفقاری در پایان با گله از عوامل جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: از هفته گذشته تیم برنامه «شب موسیقی» با پیگیری و تلاش برای دعوت از مسئولان و داوران جشنواره در برنامه بودند، ولی متاسفانه ساعت ۲۰ شبِ گذشته پاسخ دادند که هیچ یک حاضر به حضور در این برنامه نشده‌اند و ما علیرغم تلاشمان برای پوشش این جشنواره، مجبور به تغییر موضوع برنامه شدیم.

«شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

این برنامه هر شب ساعت ۲۳ به صورت زنده ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره جوان شب موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

شهرام فرجی اظهار داشت: ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

وی افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده استان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

فرجی با بیان اینکه اجرای آهنگ‌های اصیل بختیاری همچون مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم‌ای جونم از جمله آهنگ‌های انتخابی گروه هنری سراب جهانبین برای اجرا در این جشنواره ملی است، اضافه کرد: گروه‌های دیگری از استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و گیلان نیز در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس حضور دارند.

بیشتر بخوانید

تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری

وی بیان داشت: این جشنواره بخشی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس است که بنا به اعلام دبیرخانه در صورت امکان و با توجه با هماهنگی که با شهرداری بندرعباس، گروه‌های موسیقی محلی علاوه بر اجرا در تالار شهید آوینی بندرعباس در فضای باز و در محلات این شهر نیز اجرا خواهند داشت.

فرجی ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس هفتم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود