Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداح با اشاره به سیاستگذاری جدید برای ارایه خدمات با کیفیت به مراجعه کنندگان بهداشت و درمان ارتش گفت: تقسیم بندی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر مصطفی مداح در مراسم گرامیداشت روز پزشک و همچنین تجلیل از پزشکان نمونه ارتش گفت: همیشه از بوعلی به عنوان نابغه شرق یاد می کنیم در حالی که بوعلی سینا در دامن ایران اسلامی پرورانده شده است، شخصیت او فقط منتصب به پزشکی نیست بلکه بوعلی سینا شخصیت چند وجهی، طبیب، فیلسوف، هنرمند و پزشک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان می دهد که نمی توان بیمار را مانند یک ماشین دید و درمان کرد بلکه درمان یک بیمار نیازمند پزشکی حاذق است که بتواند با آشنایی آداب و رسوم، فرهنگ، با صبوری و اخلاق به مداوا بپردازد.

 

معاون بهداشت و درمان ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای 30 بیمارستان و 30 مرکز درمانی پادگانی و کلینیکی در سطح کشور است و در حال حاضر قریب به دو هزار پزشک، متخصص، دندانپزشک و دامپزشک و داروساز به عنوان فرماندهان خط مقدم در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند.

 

وی با اشاره به سیاستگزاری جدید از آغاز سال 98 اظهار کرد: این سیاستگزاری در حوزه های مختلف پزشکی، درمانی توسط معاونت بهداشت و درمان ارتش در حال ترسیم شدن است. این سیاستگزاری در راستای ارایه خدمات با کیفیت و بهتر به مراجعان بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است.

 

وی در مورد تقسیم فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز خاطرنشان کرد: این تقسیم بندی ها ضمن اولویت مناطق کم برخوردار توسط معاونت بهداشت و درمان ارتش صورت می گیرد./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد شبستان یزد عید غدیر مساجد مراسم عمامه گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شیراز اردبیل ارتش جمهوری اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است