Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌ شود امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شود، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۲ میلیارد تومان اقلام زکات مستحبی و واجب در استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«اسکندر اسکندری» امروز(یکشنبه ۳ شهریور) در همایش زکات استان گلستان اظهار کرد: دبیرخانه شورای زکات در روستاهای استان تشکیل شده و از ۹۷۳ روستای استان در ۹۵۵ روستا شوای زکات تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه شورای زکات در راستای نهادینه شدن فرهنگ زکات تلاش می‌کند، ادامه داد: در سال گذشته مردم استان گلستان ۵۳ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

 


اسکندری با بیان اینکه پیش‌بینی می شود امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون  ۲۲ میلیارد تومان اقلام زکات مستحبی و واجب جمع آوری شده که بیش از ۹۰ درصد آن برای نیازمندان هزینه شده است.

 


مدیرکل کمیته امداد گلستان متذکر شد: مردم استان گلستان در عید قربان نیز ۱۳ میلیارد تومان کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه در  مسیر نهادیه کردن فرهنگ زکات یکی از فعالیت های ما ارتباط خوب با مودیان است، بیان کرد: علی رغم رخ دادن سیل در استان، ولی توجه مردم به محرومان و نیازمندان در سطح عمده وجود دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر مراسم عمامه گذاری شبستان یزد غدیر روز جهانی مسجد اردبیل پروژه های هفته دولت مدیرکل کمیته امداد گلستان جمع آوری زکات شورای زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس

تین نیوز

سرپرست راه آهن جنوب از جمع آوری ۲۲۵ گذرگاه غیر مجاز در سال ۱۴۰۲  خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمد علی مرادی با بیان این مطلب که وجود گذرگاه های هم سطح غیرمجاز، مخالف با مقوله ایمنی راه آهن است گفت: برای ایمنی ساکنین و همجواران ریلی و سیر و حرکت قطارها و ضرورت ساماندهی گذرگاه های غیر مجاز، با بررسی های روزانه خطوط ریلی، ۲۲۵ گذرگاه غیر مجاز در سال ۱۴۰۲ جمع آوری شد.

مرادی یادآور شد: گذرگاه غیر مجاز به مسیرهایی گفته می شود که بدون هماهنگی، اطلاع، اصول ایمنی و عدم کارشناسی متخصصان راه آهن ، از سوی ساکنین محلی و مردم به صورت مختلف برای ترددهای روزانه بر روی خطوط ریلی ساخته و استفاده می شود که این امر کندی سیر قطارها و  ایجاد حوادث ناخوشایند جانی و مالی برای ساکنین همجوار ریل و راه آهن  را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: خطوط ریلی راه آهن جنوب به علت قدمت و شرایط جغرافیایی در همجواری شهری و روستایی قرار دارد و  به طور مستمر با چالش هایی مانند گذرگاه های غیر مجاز و تخطی به حریم ریلی، سنگ پرانی و … روبرو بوده است. به همین منظور و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، ضمن جمع آوری این گذرگاه ها، کارگروه هایی با ماموریت آموزشی و فرهنگ سازی عمومی ساکنین حاشیه خطوط ریلی و حسن همجواری تشکیل شده که با حضور در مدارس، مساجد و … به ارائه آموزش های حضوری و چهره به چهره می پردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها